9 Reacties

5 jaar geleden

Hoever ben je? Ik was afgelopen week gegaan naar het hartjesspreekuur en was toen 12w2d. Ik zei al tegen de vk dat het misschien nog te vroeg was om iets te horen, maar ze ging het gewoon proberen. Inderdaad kon ze geen hartje vinden, omdat de kleine teveel verstopt zat. Maar ze zette het echo apparaat aan en toen mochten we even kijken! Ook om ons gerust te stellen. En inderdaad een prachtig kloppend hartje en een lijfje met alles er op en eraan. Zo fijn!

5 jaar geleden

Ik ben 13.3wkn, ben benieuwd, heb liever dat ze een week wachten dan dat ze nu niets horen!

5 jaar geleden

Reactie op Thijssen

Ik ben 13.3wkn, ben benieuwd, heb liever dat ze een week wachten dan dat ze ...
Ik ben benieuwd ik ben volgende week aan de beurt

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1989-24

Ik ben benieuwd ik ben volgende week aan de beurt
Spannend! Het hartje van ons kindje klonk prachtig dus ik ben gerust👶🏻😍

5 jaar geleden

Ik heb het hartje met 8 weken mogen horen 🥰.. Ik vind het elke keer weer spannend als ik op controle moet.. Ik ben medisch dus alles verloopt via het ziekenhuis en vaker op controle.. Ik heb een doppler van AngelSounds cadeau gekregen en daarmee kan ik ook naar het hartje luisteren.. Ben nu 13+ 2

5 jaar geleden

Reactie op jeany

Ik heb het hartje met 8 weken mogen horen 🥰.. Ik vind het elke keer weer s ...
Haha grappig ik heet ook Jeany en ook hetzelfde geschreven😊 ik kan me voorstellen dat het je rust geeft, ik vond het zo speciaal om het hartje te horen😍 Ik vind het nog steeds zo bizar dat er een kindje in je buik groeit terwijl je niet voelt👶🏻❤

5 jaar geleden

Reactie op Thijssen

Haha grappig ik heet ook Jeany en ook hetzelfde geschreven😊 ik kan me voor ...
Hahaha wat grappig! Naamgenoten 😊.. Jazeker, wonderbaarlijk vind ik het 😍

5 jaar geleden

Ik ging met precies 12 weken voor het eerst luisteren en het hartje was al heel goed te horen. 2 weken later ging ik weer en was hij juist minder krachtig te horen vanwege de ligging maar beide keren een mooie hartslag.

5 jaar geleden

Reactie op Thijssen

Spannend! Het hartje van ons kindje klonk prachtig dus ik ben gerust👶🏻😍
Alles was goed❤️