15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden deze nog, van onze oudste geweest: https://www.wehkamp.nl/vtech-activiteiten-kubus-782356/?MaatCode=0000&gclid=Cj0KCQjwzbv7BRDIARIsAM-A6-1Q1uo8qKSTGR_m9p9V0kd9vX-qRDHMdFUH51Ojs0iYhtasv4CG9p0aAr7HEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Baby is er dol op

4 jaar geleden

Mijn dochtertje vindt alles in huis leuk, zolang het maar geen speelgoed is 😅 lees graag mee

4 jaar geleden

De Vtech baby leer en draai schildpad is hier in huis helemaal favoriet. Uiteraard begrijpt hij nog totaal niet wat er gezongen en gevraagd wordt. Maar het draaien, drukken, rijden, het lampje en de vrolijke tonen vindt heel erg leuk.

VRIEND

4 jaar geleden

Onze zoon vindt ook de activiteitenkubus leuk. Daarnaast speelt hij graag met het speelgoed van Little People (Fischer Price). Meeste is eigenlijk vanaf 1 jaar, ik laat hem met vliegtuig en brandweerauto spelen zonder de kleinere onderdelen. Hij weet al goed hoe hij er geluid uit krijgt.

4 jaar geleden

Wij hebben gekleurde stapelblokken van Fisher price, vindt hij erg leuk vooral om binnen no time om te gooien.. En zo'n oball die was al favoriet en nu weer (gewoon bij Wibra gehaald) goed vast te grijpen en nu rolt ie ook weg en kan ie erachteraan tijgeren..

4 jaar geleden

Wij hebben een speelgoedabonnement, genaamd KiwiCo. Ze leveren om de twee maand een doos met speelgoed, aangepast aan de leeftijd van je baby/kind. Is 30 euro per doos en mijn dochter is gek op de speeltjes/boekjes. Ik kocht in het begin heel wat speelgoed en ze was nooit echt super geïnteresseerd. Vandaar dat ik echt heel blij ben dat ik dit ontdekt heb :-)

4 jaar geleden

Deze is hier op dit moment favoriet https://www.vanastenbabysuperstore.nl/speelbal-lief-tiamo-go-to-friend-9705?gclid=Cj0KCQjwzbv7BRDIARIsAM-A6-1O1EEsKjyuLwTtMKqmX8X8B9l4jfoCwEktiyBvMqIDAEiuGRWUgUgaAi8-EALw_wcB

4 jaar geleden

Plastic gekleurde vormpjes die dan in een bakje kunnen, vooral het lege bakje is leuk om mee over de grond te zwaaien, een houten telefoon en een stoffen bal. Verder de planten in huis, de koelkast, de stoelen, de bank en als absolute topper een pakje billendoekjes😅

4 jaar geleden

Reactie op charlotte9300

Wij hebben een speelgoedabonnement, genaamd KiwiCo. Ze leveren om de twee m ...
Wat een top tip Charlotte!!!!! Dankjewel

4 jaar geleden

Reactie op charlotte9300

Wij hebben een speelgoedabonnement, genaamd KiwiCo. Ze leveren om de twee m ...
Heb je hier goede ervaringen mee? Zag dat het geen Nederlands bedrijf is. Had ook Oh My Baby gevonden die werken met hetzelfde concept, maar ook dat is niet Nederlands...

4 jaar geleden

Reactie op EvB

Heb je hier goede ervaringen mee? Zag dat het geen Nederlands bedrijf is. H ...
Het is inderdaad een Amerikaans bedrijf maar ik heb zeer goede ervaringen hiermee! Ze maken het speelgoed zelf dus het is niet zo dat het van bekende merken komt ofzo. Hun doel is dat het speelgoed de skills van je kind of baby ondersteunt. Het is zijn geld meer dan waard! Het lijkt wel alsof ik voor hun werk ofzo maar ben gewoon echt super enthousiast :-)

4 jaar geleden

De kast, een stoel, een kussen, een plastic flesje, de tafel, mama's veters, mama' haar. Waar koop ik nog speelgoed voor 😂

4 jaar geleden

Reactie op Perlmann

Wij hadden deze nog, van onze oudste geweest: https://www.wehkamp.nl/vtech- ...
Mijn zoontje is ook helemaal fan! Kan zich er echt even mee vermaken 👌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Daphnebm

De kast, een stoel, een kussen, een plastic flesje, de tafel, mama's veters ...
Echt he😂 bij ons ook!!

4 jaar geleden

Wij zijn lid van de speelotheek. Je kunt voor 3 weken speelgoed lenen en daarna mag je weer iets anders uitzoeken. Ideaal aangezien bijv een speeltafeltje duur is en maar kort gebruikt wordt