5 Reacties

2 jaar geleden

Hoihoi, hier veel blokken, duplo, houten treinbaan. Ook wel een paar knuffels. Ze is 2 jaar en bijna 4 maanden

2 jaar geleden

Keukentje, doktertasje, meidentasje van vteck, vteck ijssalon, houten blokken, duplo, knutselspullen, boekjes lezen, spelletjes, loopauto, babybedje en baby'tje erbij. Dit is waar mijn dochter graag mee speelt.

2 jaar geleden

En spelen jullie zelf ook met jullie kinderen? Zo ja met wat. Of laten jullie ze zelf spelen

2 jaar geleden

Reactie op Chantal8

En spelen jullie zelf ook met jullie kinderen? Zo ja met wat. Of laten jull ...
Ik probeer ze inderdaad wel soms even zelf te laten spelen, speelt dan vaak met keukentje en tekenen enz. En de spulletjes die opnoem is lekker samen en soms ook lekker voor zichzelf haha

2 jaar geleden

Keukentje, graafmachines, schepjes en muziekinstrumenten. Hier vermaakt hij zich het meest zelf mee. Ongeveer 30/45 minuten kan hij spelen, dan hoef ik alleen af en toe wat te zeggen of te kijken. En samen lezen we veel boekjes of beginnende leerspelletjes. En tekenen, knutselen en koken ook samen. Maar verder speelt hij ook met allerlei 'los' speelgoed: autootjes, speelgereedschap, babyspeelgoed van zijn zusje. Daarnaast gaan we regelmatig naar de kringloop om wat speelgoed te wisselen, dan brengen we wat terug (dat is dan vanaf nu voor andere kindjes, vertel ik hem) en kan hij wat nieuws meenemen. Vanwaar je vraag? Zoekende of vergelijkingsmateriaal?