48 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb zijn speelgoed opgedeeld in 2 bakken. Hij heeft nu bak 1, baby foto camera zit er in, stapelbekers van groot naar klein, tamboerijn, boerderij met dieren, paar knuffel, baby mobiele telefoon, paar baby speelgoed dingen en hij heeft een paar toet toet auto's in deze. De andere bak heeft weer ander speelgoed maar hetzelfde kaliber. Daarnaast heeft hij een speel keuken in onze keuken en dat is een favoriet. Verder alles wat wij in onze handen hebben wil hij ook. 😂

3 jaar geleden

Hier speelt ons zoontje graag mee en zijn gemakkelijk te stapelen

3 jaar geleden

Wij hebben voor zijn verjaardag een klein ballententje gekregen. Vind hij erg leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Finn

Hier speelt ons zoontje graag mee en zijn gemakkelijk te stapelen
Deze hebben wij in de andere bak zitten 😂

3 jaar geleden

Houten blokken, kartonnen boekjes, xylofoon, knuffels en ballen (groot, klein, stuiter). Maar het liefst loopt hij achter zijn loopwagen of trekt keukenkastjes open....

3 jaar geleden

Onze dochter vreet alles kapot. Ze stopt alles, letterlijk alles in haar mond. Ook zwarte pluisjes op de grond.

3 jaar geleden

Mijn dochter is groot fan van de zoomizooz boomhut en woezel speelt verstoppertje. Daarnaast heeft ze nu ook door hoe ze een toren kan maken van de stapeltoren.

3 jaar geleden

Je kunt van alles kopen, waarmee ze zullen spelen is een raadsel... Ik heb van alles gekocht, maar waar Aliya mee speelt is onze afstandsbediening en alles wat ze niet mag aanraken.

3 jaar geleden

Meestal bij ons ook de afstandbediening 🤣 Hij heeft autootjes van Toet Toet en een brandweerauto waar hij echt al veel mee speelt. Ook met de bal en muziek instrumenten☺️ daarnaast een loop auto/fiets waar hij buiten vooral mee speelt. We hebben echt nog zoveel meer, maar heb geen plek om alles in de woonkamer te zetten. Ik heb ook een keukentje die nog in elkaar gezet moet worden, die vind hij sowieso ook leuk, overal waar we komen speelt hij met keukentjes!

3 jaar geleden

Hier met van alles maar op het moment zijn het keukentje, de loopkar, de toettoet brandweerkazerne en de Fisher price trekker een absolute hit. Verder vermaakt hij zich met z'n lievelings knuffel, boekjes en de vormenstoof ook goed.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Onze dochter vreet alles kapot. Ze stopt alles, letterlijk alles in haar mo ...
Hahaha moest hier hard om lachen. En heel herkenbaar... pluisjes, de kat..

3 jaar geleden

Hier wordt ze het meest blij van simpele dingen, lege pringles bus, zakje van de smoeldoekjes, een leeg doosje

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Onze dochter vreet alles kapot. Ze stopt alles, letterlijk alles in haar mo ...
Zeer herkenbaar🤣 box is ook al kaalgevreten🙈... houten blokjes.... botten en speelgoed vd hondjes wil ik het al helemaal niet over hebben🤦🏻‍♀️

3 jaar geleden

Mijn dochtertje vindt houten speelgoed van Grimms heel erg leuk. We hebben er een regenboog, poppetjes en huisjes van. Ze doet niets liever dan alles op elkaar stapelen en naast elkaar leggen. Haar favoriete bezigheid is ook alles uit een bak halen en er weer terug in doen. Maakt niet uit wat. De speelgoedmand gaat geregeld leeg zonder ergens echt mee te spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Hier wordt ze het meest blij van simpele dingen, lege pringles bus, zakje v ...
Hij trekt hier de cupasoup zelf uit de lades van de keuken😂

3 jaar geleden

Met watvoor bal spelen ze , een voetbal? Dan heb je ook een pomp voor nodig toch?

3 jaar geleden

Dit is haar kamer. Ze springt alleen in haar springstoeltje, klimt op alles, speelt met de kleine speelgoed, speelt in de speelboog of mat, leert lopen met haar loop ding. Ze speelt meer met spullen die nie van haar zijn en danst op muziek via youtube voor de TV. Hopelyk heb je hierdoor een beeld, waarmee ze spelen. Haha sorry, weet even niet hoe alles heet, maar je begrijpt me vast wel.

3 jaar geleden

Bij ons is hij alles heel snel beu, hij gaat letterlijk van het een naar het ander en terug.. Maar wat hij heel tof vind is muziek maken of gewoon met alles op de grond kloppen, verstoppertje en soort van tikkertje ( achter elkaar kruipen), alles uit zakjes hallen, of een handtas of keukenkasten leegmaken, achter een bal kruipen, de zetel opklimmen 😁

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Hij trekt hier de cupasoup zelf uit de lades van de keuken😂
Haha zou het een hint zijn ?? 😂🤣🤔🤭

3 jaar geleden

Reactie op Elii

Bij ons is hij alles heel snel beu, hij gaat letterlijk van het een naar he ...
Laten jullie hem de kasten leegmaken? Dat doet mijn dochter namelijk ook. Maar dan komt haar vinger er tussen. Kasten met borden of schoonmaakmiddelen moet ze natuurlijk vanaf blijven. Hoe doen jullie dat