48 Reacties

3 jaar geleden

Een leertoren. Bij ons een succes, gezien hij altijd in de keuken wil meekijken en wij hopen dat hij hierdoor ook snel gaat meehelpen in plaats van aan mijn been te hangen;) Je kan het kopen, is erg duur, maar zelf maken is erg makkelijk en stukken goedkoper! Hieronder twee linkjes met tips https://gogracy.com/zo-maak-je-zelf-een-leertoren/ https://tussendromenenleven.be/2019/10/zelf-leertoren-maken-ikea-hack.html/

3 jaar geleden

Mijn zoontje is helemaal gek op zijn Zoef Zoef dieren! (Vtech)

3 jaar geleden

Reactie op Kim87-2

Een leertoren. Bij ons een succes, gezien hij altijd in de keuken wil meeki ...
Wij hebben ook een leertoren. Heel handig inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Haha zou het een hint zijn ?? 😂🤣🤔🤭
Teveel zout. Voor manlief goed om mee maar het werk te nemen. Hij krijgt andere lekkere dingen😊

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Laten jullie hem de kasten leegmaken? Dat doet mijn dochter namelijk ook. M ...
Magneet sloten op de deuren geplaatst. Werkt super en je ziet er niets van😊

3 jaar geleden

Vul een smoothieflesje met een schepje pasta, of rijst. Kunnen ze mee schudden, op de grond slaan enz enz. Ik heb hem hier ook een oude kookpan gegeven met een pollepel, daar doen we vaak speelgoedjes samen IN en UIT en soms draai ik hem om en zetten we er dingen OP en ONDER. Dat begrip krijgen ze nu, super simpel en heel erg leuk.

3 jaar geleden

Hier vooral de afstandsbediening hahaha, we zijn niet de enige zo te zien. Onze dochter loopt al vrij goed dus ze is nu vooral heel blij als we naar buiten gaan. Lekker alles ontdekken. Binnen speelt ze graag met de blokken (toren omgooien) en af en toe met haar boerderij van Fisher Price. En verder loopt ze eindeloos rond met schoenen, sokken, jassen, sjaals. :-)

3 jaar geleden

Haha hier is een drinkfles! En die roze rubberen band, dat vond en vindt ze geweldig om op te knauwen!! Dat liet haar op haar 5e maand kruipen 😅😅😅 Speeltje en bijtring tegelijk 🤪

3 jaar geleden

Wij hadden een stuk afgesneden tuinslang (40 a 50 cm) ergens omheen gedaan tegen de roestvlekken. Nou, dit is inmiddels echt het favoriete stuk speelgoed van m’n zoontje. Hij kruipt ermee door het huis, slaat overal tegenaan ermee, slaat er balletjes mee weg, stopt er kleine dingetjes zoals broodkruimels oid in noem maar op. Zo grappig om te zien hoe ze zich hiermee kunnen vermaken. Oh en hij is overigens ook gek op uien. Vind het geweldig om ze door de kamer heen te rollen of om alle schilletjes eraf te peuteren. Telkens als het kastje open gaat waar de uien in liggen is hij er als de kippen bij (resultaat: allemaal kant en klaar gepelde uien).

3 jaar geleden

Reactie op charlotte9300

Wij hebben ook een leertoren. Heel handig inderdaad!
En kan je kind zich hier lang in bezig houden. Hier ook eentje die graag mee wil kijken in de potten maar ben bang dat ze maar voor even zich gaat kunnen bezighouden dan 😂

3 jaar geleden

Je kunt van alles kopen, waarmee ze zullen spelen is een raadsel... Ik heb ...
Hahahaha hier ook de afstandsbediening. En overal waar hij binnen komt en een afstandsbediening ziet moet hij die hebben 🤣 en verder ook idd alles waar hij niet aan mag zitten.

3 jaar geleden

Wasgoed van de droogrek halen en de afwasmachine leegmaken is hier favoriet 😉 We hebben een stapeltoren gekocht van potjes en zo een kegel met stapelringen. En alles wat geluid maakt. Bumba verstoppertje vindt ze ook leuk.

3 jaar geleden

Toet toet op de kop getikt en zit dagelijks lekker te spelen in z'n dorpje ❤️

3 jaar geleden

Reactie op PatriciaT

Toet toet op de kop getikt en zit dagelijks lekker te spelen in z'n dorpje ...
Nou die van ons sloopt het alleen maar.heb t opgeborgen en probeer het over 5 mnd nog wel n x

3 jaar geleden

Naar de speeltuin!!! Loopt de hele dag door naar de hal om dr schoenen en jas te pakken 🤣

3 jaar geleden

Met mijn plastic haarelastiekje.. 😂

3 jaar geleden

Vorige week een kleine doos Duplo met dieren geopend. Gewoon om te proberen. Onze kleine meid vind het leuk om ermee te spelen. Maar alles in en uit de doos doen is toch wel het leukste 😄

3 jaar geleden

Reactie op Danielleth

Met mijn plastic haarelastiekje.. 😂
Haha! Dat is hier ook altijd een grote hit. Wordt het ook al uit je haar getrokken? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op pluze

Haha! Dat is hier ook altijd een grote hit. Wordt het ook al uit je haar ge ...
Ja.. Of van mijn pols af 😂

3 jaar geleden

Duplo! Een emmer vol met leuke zandbak figuurtjes en schepjes (geen zandbak nodig hoor haha), bal, ringen