7 Reacties

4 jaar geleden

Boekjes lezen, spelen met nieuwe dingen alsin bijv een wcrolletje (niet in de mond laten steken uiteraard), rond kruipen, houten autootje rond rijden, ik koop ook regelmatig iets nieuws qua speelgoed.

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Boekjes lezen, spelen met nieuwe dingen alsin bijv een wcrolletje (niet in ...
Boekje lezen probeer ik ook vaak maar het boekje gaat rechtstreeks haar mond in en ze is dan zo wild dat het boekje alle kanten uitgaat 😅

VRIEND

4 jaar geleden

Onze kleine man vindt het leuk om ‘muziek’ te maken. Wij doen dan iets voor (bijvoorbeeld bakje op de grond slaan) en dan probeert hij het na te doen. Ik gebruik hiervoor plastic bakjes, houten pollepel en pannen. Flesje met rijst en kraaltjes doet het ook goed

4 jaar geleden

Reactie op Me&Billie

Boekje lezen probeer ik ook vaak maar het boekje gaat rechtstreeks haar mon ...
Van die badboekjes of boekjes met dikke kartonnen bladen kopen. Dan kun je én voorlezen én de kleine mag ongegeneerd hoekjes mee eten😉

4 jaar geleden

Als ze kunnen zitten met een balletje overrollen.. groot succes bij ons thuis😇

4 jaar geleden

Hier is een klein flesje met een 1/4 gevuld met water een groot succes! Net als een autootje en van die stapelbakjes. Niet voor t stapelen, maar je kan er zo goed mee op de grond slaan 😉

4 jaar geleden

Bij ons is hij heel wild de laatste tijd met zijn speelgoed. Alles vliegt in het rond! Liefst gewoon blokjes die hij op de grond of tegen elkaar kan kloppen :p