Hallo allemaal!
Ik wou even wat inspiratie opdoen. Wat doen jullie zoal tijdens speeltijd? Ik heb de indruk dat onze kleine meid een beetje uitgekeken is op onze vaste spelletjes.
Ze tijgert en probeert te kruipen. Ze kan wel niet van zit naar lig en andersom.
Alvast bedankt!
Boekjes lezen, spelen met nieuwe dingen alsin bijv een wcrolletje (niet in de mond laten steken uiteraard), rond kruipen, houten autootje rond rijden, ik koop ook regelmatig iets nieuws qua speelgoed.
Onze kleine man vindt het leuk om ‘muziek’ te maken. Wij doen dan iets voor (bijvoorbeeld bakje op de grond slaan) en dan probeert hij het na te doen. Ik gebruik hiervoor plastic bakjes, houten pollepel en pannen. Flesje met rijst en kraaltjes doet het ook goed
Hier is een klein flesje met een 1/4 gevuld met water een groot succes! Net als een autootje en van die stapelbakjes. Niet voor t stapelen, maar je kan er zo goed mee op de grond slaan 😉
Bij ons is hij heel wild de laatste tijd met zijn speelgoed. Alles vliegt in het rond! Liefst gewoon blokjes die hij op de grond of tegen elkaar kan kloppen :p