38 Reacties

4 jaar geleden

Een badje geven voor slapen gaan. Helpt hier enorm bij krampjes. Nadien “babymassage” om volledig te ontspannen. Fietsen met de beentjes,... een hittepittekussen voor baby’tjes helpt ook enorm goed tegen krampjes.

4 jaar geleden

Tutjes probeer ik na voeding snachts niet te geven. Zodat ze kunnen inslapen zonder. Zo worden ze niet steeds wakker als ze hun tutje uitspugen.

4 jaar geleden

Mijn dochter van 7 weken gebruikt ook alleen bibi speen voor overdag snachts gebruikt ze ook niet. Wat heel fijn is. Wij gebruiken vanaf het begin samp simplex vanuit Duitsland, deze staat beter aangeschreven dan de infacol. Mijn dochter heef4t nauwelijks krampjes gehad. Succes

4 jaar geleden

Reactie op twinning is winning

Een badje geven voor slapen gaan. Helpt hier enorm bij krampjes. Nadien “ba ...
En waar leg je de hittepittekussen ? Onder haar dekentje ? Bij haar voeteneinde/ zij kant? ☺️

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft veel baat bij de difrax s fles echt een wereld van verschil toen k die ben gaan gebruiken. Infacol heeft maar 2.5 ietsjes geholpen. Zij had juist dat ze alleen een suavinex speen wil (in t hele begin ook een speentje van mam) en dan nog niet echt vaak. Sinds een paar dagen zit ze er aan vast gekleefd😋en neemt ze ook wel een andere speen aan toevallig ook de bibi. Nog geen andere geprobeerd eigenlijk. Overdag valt ie ook constant uit. Ik stop m dan keer op keer terug. Geen idee wat je er anders aan kan doen. Tijdens het slapen valt ie ook uit maar meestal slaapt ze dan al diep genoeg

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Mijn dochter heeft veel baat bij de difrax s fles echt een wereld van versc ...
Moest 2.5 week zijn🙈

4 jaar geleden

Sab simplex voor krampjes!

4 jaar geleden

Wij gebruiken voor de krampjes voor de voeding sap simplex, dan schone luier, dan paardenmelk (probiotica) en dan BV ons kindje heeft af en toe een krampje maar meer af dan toe.

4 jaar geleden

Ik heb soothie speen van avent echt top! Heeft meer de vorm van je borst

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Wij gebruiken voor de krampjes voor de voeding sap simplex, dan schone luie ...
Mag ik vragen waar jij sab simplex hebt besteld.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Wij gebruiken voor de krampjes voor de voeding sap simplex, dan schone luie ...
Nog een opmerking/ vraag de lacyatiekundige zei dat probiotica bij bv niet nodig is ivm de antistoffen etc. Ik twijfelde eraan omdat mijn baby heel veel last heeft van krampjes. Ik zag alleem poeder vadianten, maar jij hebt her over pm. Via een flesje toedienen? En hvl ml per voeding?

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Mag ik vragen waar jij sab simplex hebt besteld.
Wij wonen 10 min van de grens en halen dit bij apotheek in Vreden. Maar je kunt het geloof ik ook online halen.

4 jaar geleden

Reactie op ChantieC

Sab simplex voor krampjes!
Nog tip waar dit aan te schaffen is

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Nog een opmerking/ vraag de lacyatiekundige zei dat probiotica bij bv niet ...
Tot 1 jaar een mespuntje 2x daags in een flesje doen met 5-10cc water, vooraf aan BV erin doen en dan de borst. Paardenhouderij Sand heb ik het vandaan, op aanraden. Ik ben blij dat ik het gedaan heb.

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Nog tip waar dit aan te schaffen is
https://st-josef-apotheke.de/nederlandse_klanten

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Ik heb soothie speen van avent echt top! Heeft meer de vorm van je borst
Deze heb ik ook en slaat hij zelden uit zichzelf eruit 😁 laatst paar bijgekocht

4 jaar geleden

Ik heb sab simplex besteld bij st josef apotheek (duitsland). Was er binnen 3 dagennen helpt heel goed!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Deze heb ik ook en slaat hij zelden uit zichzelf eruit 😁 laatst paar bijge ...
Haha als ik deze speen niet had 😅😅😅

4 jaar geleden

Reactie op Roroo

Ik heb sab simplex besteld bij st josef apotheek (duitsland). Was er binnen ...
Zag dat het tijdelijk niet leverbaar is en hebben vervangendr opties erbij gezet

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

https://st-josef-apotheke.de/nederlandse_klanten
Ze zeggen dat het tijdelijk niet leverbaar is...😔