12 Reacties

vor 4 Jahren

Wat bij ons goed hielp was een babygym en een box mobiel. Zodat hij iets boven zich te kijken had.....

VRIEND

vor 4 Jahren

Hallo, zo ziet de box bij ons uit. Vooral de plaatjes waar hij op de foto naar kijkt nodigt hem uit om te rollen. De losse speeltjes wissel ik om de paar dagen.

vor 4 Jahren

Reactie op JackH

Hallo, zo ziet de box bij ons uit. Vooral de plaatjes waar hij op de foto n ...
Ow wat slim dat boekje! Ga het gelijk ook proberen! We hebben zelf ook een boxmobiel maar die vindt ie niet super lang interessant. Bedankt voor de tip!

vor 4 Jahren

Leuk idee met dat boekje, wij maken de box wat kleiner door haar tussen het voedingskussen te leggen met haar hoofdje. De mobiel is favoriet. Een spiegeltje wordt ook interessant

vor 4 Jahren

Onze kleine man is fsn van ballonnen. We knopen die aan een handje of beentje (met een los knoopje).. kan ie zich soms wel een uur vermaken

vor 4 Jahren

sommige kindjes zijn gewoon geen fan van de box. bij onze oudste heb ik hem na 2 maanden opgeruimd en onze jongste is er (nu 4 maandjes) ook wel klaar mee. ik heb van die foam puzzels waarmee ik een kleed maak. en je kan dat ding dus neerleggen waar je wilt. hierdoor kan de oudste ook beter samen spelen en gaat het wisselen van speelgoed vanzelf , als er geen ouder kindje is dan kan je het speelgoed wisselen om de zoveel tijd

vor 4 Jahren

Reactie op Nietje90

Onze kleine man is fsn van ballonnen. We knopen die aan een handje of beent ...
Dit heb ik wel eens gezien. Doe je de ballon dan met helium?

vor 4 Jahren

Hoe ziet de dag eruit? Voor baby’s is een ritme belangrijk.. bij ons was eerst ditzelfde (niet over het omrollen) maar hij hield niet van de box. Toen ben ik het volgende “ritme” gaan aanhouden en nu kan hij zich de wakker tijd 90 min vermaken in de box!!

vor 4 Jahren

Reactie op llinzs | Moderater

Hoe ziet de dag eruit? Voor baby’s is een ritme belangrijk.. bij ons was e ...
En hoe ziet jullie ritme er dan uit als ik vragen mag? Hier is de box ook niet zo een succes en lukt een kwartiertje spelen per dag max.

vor 4 Jahren

Reactie op JGilsoul

En hoe ziet jullie ritme er dan uit als ik vragen mag? Hier is de box ook n ...
Bed eten (knuffelen) box. Eerst in eigen bedje slapen. Zodra hij uit bed komt meteen eten. Daarna als er behoefte aan is nog even knuffelen maar vaak niet nodig omdat hij al genoeg geknuffeld heeft tijdens de voeding. En dan spelen in de box. En bij ons speelt hij nog niet echt met speelgoed ofzo. Hij ligt vaak daar en dan draait hij zichzelf rond op zijn rug heel grappig😂 of kijk anar de box mobiel, ik doe die maar 1 keer aan. Of hij kijkt naar zijn eigen handjes.

vor 4 Jahren

Onze dochter is dol op de mobile in de box. Als ze het beu is in de box leg ik haar op een kleed in de kamer of onder haar gym. Ik wissel een beetje af om haar bezig te houden :-) en als ze niet in de box ligt ga ik even bij haar zitten als het kan. Ze is dol op luisteren naar verhaaltjes dus dan kletsen we wat.

vor 4 Jahren

Deze hebben wij voor onze dochter hier speelt ze uren mee, al weken kan je gewoon in de box zetten. Wel hebben wij het kleedje er weer afgehaald omdat ze er steeds op weggleed en dan niet meer bij de toetsen kon. Het is echt een hufterproof ding....zo hard dat ze er mee speelt en er te tegen trapt. Nog steeds niets kapot aan dat ding 😂.