86 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is dat boek echt aan te raden? Hoor zoveel verschillende verhalen.... dur ...
Het is een fijn boek gebaseerd op ‘wetenschap’ maar zeker geen uitkomst voor alles. Het geeft mij mee inzicht in welke ontwikkeling de kleine doormaakt, dat vind ik fijn en kan ik me bij de sprongen neer leggen. Maar ik zou dan eerder de app aanschaffen, ongeveer dezelfde informatie alleen dat iets meer beperkt. Het is sowieso lastig met alles wat leest op internet en ervaringen van andere, daarin toch maar een middenweg vinden...

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is dat boek echt aan te raden? Hoor zoveel verschillende verhalen.... dur ...
Ik vind het zelf wel een aanrader, staat echt veel nuttige informatie in. Blijft wel erg prijzig!

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is dat boek echt aan te raden? Hoor zoveel verschillende verhalen.... dur ...
Ik denk dat je het voor jezelf moet uitmaken. Ik heb hem van mijn schoonzus gekregen en ik vind het handig om te lezen en zo te weten, maar je hebt ook heel veel informatie online. :-)

4 jaar geleden

Ik vind het boek ook heel interessant en leuk om te lezen! Heb de app niet dus geen ervaring mee. ☺️

4 jaar geleden

Heb m besteld, ben benieuwd😂 Qua timing kijk ik niet, ons manneke doet het op zijn manier en dat is goed. Zo staan wij erin. Hij moet niets... gelukkig is mijn man dat net zo in😂 Wil hij elke 2 uur een fles, dan krijgt hij die elke 2 uur. Wil hij in de box slapen, prima overdag.... ga zo maar door.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is dat boek echt aan te raden? Hoor zoveel verschillende verhalen.... dur ...
Ik heb eerst de app aangeschaft. Dat vonden we heel fijn. Het gaf ons veel duidelijkheid, omdat het meer informatie geeft dan de standaard ontwikkelingen per week (onze dochter gooit heel veel dingen om die ik lees in bv de wekelijkse e-mail van 24baby) Daarom daarna het boek gekocht, want dat staat de informatie uitgebreider in. Wij zijn er heel blij mee.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is dat boek echt aan te raden? Hoor zoveel verschillende verhalen.... dur ...
Ik heb het boek gekregen maar gebruik eigenlijk alleen de app.. Kost een paar euro maar er bij een sprongetje kan het je net wat meer info geven. En daardoor vallen mij soms toch dingen op bij hem die ik anders minder snel gezien had...

4 jaar geleden

Volgens mij zitten we hier ook in een sprongtje. Hij slaapt minder goed en wat vaker baldadig en daar waar voeden juist net goed ging is hij nu weer onrustig aan de borst😬 vandaag 7 weken maar hij is wel bij 41 weken geboren. Ook dit gaat weer voorbij....😬😬

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Volgens mij zitten we hier ook in een sprongtje. Hij slaapt minder goed en ...
Hier dezelfde leeftijd, ook bij 41 weken geboren! Laat zich vooral s avonds moeilijk troosten en wil veel aan de borst.

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Hier dezelfde leeftijd, ook bij 41 weken geboren! Laat zich vooral s avonds ...
Heel herkenbaar! Het is hier vooral heftig als ik zelf wil eten 😅🤣 en laat zich door papa nauwelijks troosten. Achja we moeten er maar doorheen💪🏼💪🏼

4 jaar geleden

Wij zitten weer 😆

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Wij zitten weer 😆
Hier ook weer.... Had goede hoop. Zo moe na z’n badje... maar helaas. Dan maar knuffelen. Duimen op n betere nacht😉.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Hier ook weer.... Had goede hoop. Zo moe na z’n badje... maar helaas. Dan m ...
Ah gos!! Lastig hè. Ik hoop ook op een goede nacht....

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ah gos!! Lastig hè. Ik hoop ook op een goede nacht....
En nog een goede nacht gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

En nog een goede nacht gehad?
Best wel! Ze kwam om de 4 uur, kan ik mee leven, en ging redelijk snel weer slapen. We zijn altijd wel even bezig met boertjes enzo maat toen dat eenmaal gedaan was... en vandaag was ze overdag echt makkelijk. Wel nog veel drinken. Ben benieuwd weer naar de avond. En bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Best wel! Ze kwam om de 4 uur, kan ik mee leven, en ging redelijk snel weer ...
Hahaha hier precies hetzelfde🤣 zouden ze ook een app hebben en onderling zeggen vanavond om de 4 uur wakker worden allemaal🤣🤪

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Best wel! Ze kwam om de 4 uur, kan ik mee leven, en ging redelijk snel weer ...
Ah fijn dat het best goed gegaan is😁. Hier ging t 2e gedeelte van de nacht goed, 1e niet. Wilde niet in z’n eigen bed slapen, wat k ook probeerde. Dus uiteindelijk bij mij gelegen tot 3 uur. Toen voeding gegeven en weer in z’n eigen bed geprobeerd, toen heeft hij tot half 9 geslapen. Vanmiddag ook in z’n eigen bed, dus ben ook benieuwd naar vanavond en de nacht. Hier nu ook weer half uur overeind houden om t spugen tegen te gaan. Veel succes vanavond en vannacht weer!

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Ah fijn dat het best goed gegaan is😁. Hier ging t 2e gedeelte van de nacht ...
Ah dat tweede deel is dan nog wel een lekkere ruk! Dat lukt hier helaas nog niet. Wel vermoeiend he om ze zo op je te hebben. Mijn rug joh... We rommelen hier nog wat nu, we gaan zien...!!

4 jaar geleden

Hier ook een sprongetje denk ik! Loïs is morgen 6 weken maar de afgelopen 3 dagen huilt ze ineens non-stop vanaf 16 uur! Slapen in haar bedje wil ze niet meer, alleen maar op een van ons! Hopen dat het snel over is en ze weer de oude is! Tot die tijd maar veel knuffelen 🤗 Gelukkig slaapt de ‘s nachts nog wel goed! Meestal van 22:00/23:00 tot 04:00/05:00 en daarna nog tot 07:00/08:00! Sterkte en succes allemaal! Het wordt beter 🙂

4 jaar geleden

Ook weet ik niet goed wat mijn kleine heeft in 6 weken en heeft sinds 3 dagen iedere avond om 18.30 als wr naar bed gaan een krijsmoment van 1,5 tot 2 uur en is alleen rustig aan de borst. Als k heel heel erg me best doe dan luistert hij naar me en is hij even rustig en kan er een lachjr vanaf😏 maar eerst dacht ik hij heeft pijn hoor wel dr maagje (heeft verborgen reflux) maar tis wel gek dat dit iederr avond is... of kan dat wel? Iemand een idee of dit anders wellicht te maken heeft met een sprongetje?