86 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Duurt t bij jullie al lang? Las dat t een kort sprongetje was, maar duurt n ...
Hij kan een week duren, maar dat is kort. Want alle sprongetje die hierna komen kunnen 4/5 weken duren. Hij duurde bij ons 3/4 dagen. Maar sinds dit sprongetje will ze geen boertje meer laten. Dus bijna elke voeding hebben we daar nu last van en een klein huilend meisje.

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Duurt t bij jullie al lang? Las dat t een kort sprongetje was, maar duurt n ...
Nu ongeveer een week

4 jaar geleden

Wat waren bij jullie zoal de signalen of vaststellingen van het sprongetje ? En hoe zijn jullie ermee omgegaan ? Ons zoontje is bijna 9 weken en denk dat we sinds een paar dagen ook middenin een sprongetje zitten. Precies een heel andere baby. Humeurig, moeilijk slapen overdag (hiervoor was het ook al lastig en enkel bij ons), we kunnen hem ook geen 5 minuten alleen laten of hij krijst het uit... Ik word soms radeloos omdat ik niet altijd weet wat doen of vaststel dat het ritme van gisteren plots dat van vandaag niet meer is en dus zijn signalen soms fout interpreteer 😥

4 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Wat waren bij jullie zoal de signalen of vaststellingen van het sprongetje ...
Dit zijn de mogelijke signalen

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dit zijn de mogelijke signalen
Als dit de signalen zijn, zitten we er echt midden in. Hoe heb jij het aangepakt?

4 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

Als dit de signalen zijn, zitten we er echt midden in. Hoe heb jij het aang ...
Zoveel laten drinken als ze zelf wilt. We kwamen met alle voedingen uit op bijna 600cc. Rondjes buiten wandelen, in de kinderwagen sliep ze ook namelijk. En ze heeft heel veel bij mij gelegen, ik heb uren Netflix zitten kijken.