4 Reacties

5 jaar geleden
geluk reageert hij heel duidelijk erop. eerst enthousiast, daarna huilen en dan spugen. mijn zoontje heeft at met vol overgave vis, maar na een paar uur ging hij zijn maag leeg spugen en als er iets nog in zijn darmen terecht is gekomen, flinke diaree. Daarna weer vrolijk. De huisarts zegt niets anders dan om de zoveel tijd proberen. nou wij hebben het om de half jaar geprobeerd. Zielig om aan te zien. Maar met 2,5 jaar hebben we voor het laatst geprobeerd. Ze zeggen dat het waarschijnlijk overgevoeligheid is en dat je er overheen kunt groeien. nou we hebben met 4 jaar nog een keer geprobeerd en met dezelfde reactie. Ik las juist dat je als je allergisch bent, dat je er juist niet overheen kunt groeien. Wil hem erop latenntesten, maar wanneer hij dat zelf wilt.

5 jaar geleden
Ik heb zelf al 30 jaar een wortel allergie en hoopte dat mijn kindjes er wel tegen konden. De oudste kan prima wortel verdragen maar de jongste niet. Hij krijgt er ook exzeem van. Omdat ik de symptomen herken van mezelf ben ik dan ook gestopt met het geven van wortel. Onderschat niet hoe vervelend deze allergie is. Ik krijg vaak te horen, oh dat vis ik de wortel er wel uit. Uhm nee het is al in aanraking geweest dus ik kan het niet eten.

5 jaar geleden
Ik zou wortel vermijden. Nog zoveel andere groentjes om te geven.