6 Reacties

3 jaar geleden

Jup! Hoort bij de kuur! Als hij het echt zo hevig heeft andere antibiotica aanvragen even overleggen wat de huisarts ervan vind.. mijn zoon had het ook... En ik weet van mijzelf dat ik ook niet tegen die antibiotica kan ik moest daar ook van overgeven vroeger...

3 jaar geleden

Bij ons was hij wel niet misselijk, maar hij luste het gewoon niet.. Wij hebben vanalles geprobeerd en niks lukte en uiteindelijk wou hij het enkel in zijn flesje, we deden dit dan in het laatste beetje melk.. Maar spugen heb ik geen ervaring mee, maar zou miss dan toch eens vragen voor een andere soort, ocharme toch! Veel succes 👍

3 jaar geleden

Ik zou de huisarts bellen en even vragen of je misschien een ander medicijn kunt krijgen. Mijn dochtertje heeft vorige week ook een kuur gekregen vanwege een oorontsteking. Ze kreeg alleen uitslag, dus waarschijnlijk een allergische reactie. Ik heb toen direct iets anders gekregen. Lijkt me dus dat je best iets anders kunt krijgen in de hoop dat hij dat niet uitspuugt.

3 jaar geleden

Oh wij hebben 2 x een kuur gehad waarbij de tweede ook nog eens is verlengd, maar ik herken dit niet. Sterker nog: hij vond het lekker omdat hij vrij zoet is en goed koud (altijd direct uit de koelkast). Wij gaven het vanuit zo'n pipetje/spuitje.

3 jaar geleden

Hallo allemaal!! Vandaag check up bij de huisarts vanwege pittige uitslag. Andere kuur gekregen ivm allergische reactie. ..maar oortjes zagen er al beter uit!! En koorts is weg na 5 dagen. Hopelijk gaat het met deze goed bedankt voor de moeite om te reageren!🥰

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Ik zou de huisarts bellen en even vragen of je misschien een ander medicijn ...
Hoe lang duurde het bij jou dochtertje voordat de uitslag weg was? Onze zoon heeft het best heftig