5 Reacties

4 jaar geleden

Herken het ook. Ben op nutrilon gebleven maar mijn dochter heeft het ook af en toe. Ik denk niet dat het door de tandjes komt ( ze heeft er al 5 en is 7maanden) ik denk eerder dat het komt omdat ze aan het wennen zijn aan de vaste voeding. Maar dat is mijn eigen gedachte nergens op gebaseerd

4 jaar geleden

Kleine van ons spuugt over het algemeen nog alleen als hij aan het persen is voor grote behoefte 🤭 en hij heeft nu vaker een poepluier door de tandjes en hapjes

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde..opeens wat meer spugen sinds 6,5 maand. Consultatiebureau gaf aan dat het ook kan komen dat ze op deze leeftijd steeds beweeglijker worden. Belangrijk is dat ze gewoon vrolijk en levendig zijn en goed blijven groeien/aankomen zeiden zij.

4 jaar geleden

Mijn dochter doet dat ook elke dag sinds we begonnen zijn mdt de papfles 's ochtends.. We doen daar fijne granen van olvarit in maar ze blijft elke dag wel een keer terug geven. Laatst 1 dag niet gegeven om uit te proberen, maar toen bleef ze de hele ochtend honger houden.

4 jaar geleden

Onze meid krijgt nog borstvoeding. Ze is ook bezig met tandjes en spuugt ook weer wat meer heb ik de indruk. Ik denk dat het komt omdat ze zo druk is met rollen en dat haar maagje daar niet altijd heel goed tegen kan.