14 Reacties

4 jaar geleden

Hoi newborn mama, bij mij een rede geweest om kleding erbij te kopen 🙈

4 jaar geleden

Dit is momenteel mijn beste vriend!

4 jaar geleden

Gele dasty van de wibra gaat alles mee uit ook gele of groene poepvlekken. Als je gaat wassen de vlekken geheel inspuiten en direct de wasmachine in. Gewoon bij de rest was je was beetje wasmiddel erbij 30 of 40°. Succes verzekerd mama's😘

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Gele dasty van de wibra gaat alles mee uit ook gele of groene poepvlekken. ...
Grasvlekken en vetvlekken gaan hier ook mee uit.

4 jaar geleden

Andere tip dan wassen met gele dasty heb ik niet. Zonder wasmachine krijg ik het er ook niet uit🙈😂.

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Gele dasty van de wibra gaat alles mee uit ook gele of groene poepvlekken. ...
Ja die dasty heb ik. Werkt inderdaad ook erg goed tegen poepvlekken van spuitluiers! Ik heb hem alleen laatst op m'n spijkerbroek geprobeerd, maar toen bleekte de stof wat/taste het de kleur aan. Dus dat doe ik liever niet meer...

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

Ja die dasty heb ik. Werkt inderdaad ook erg goed tegen poepvlekken van spu ...
Juist, en daarom heb je ook de witte variant van Dasty. Ik had ook last van de spuugvlekken, of welke vlek dan ook. Dit is echt een wondermiddel 😊

4 jaar geleden

Juist, en daarom heb je ook de witte variant van Dasty. Ik had ook last van ...
Ah wist niet dat er ook een andere variant was! Is het alleen te koop bij de Wibra of ook ergens anders?

4 jaar geleden

Reactie op Newborn Mama

Ah wist niet dat er ook een andere variant was! Is het alleen te koop bij d ...
Ik koop deze altijd bij de Wibra, geen idee of ze het ergens anders verkopen. Misschien even googlen?

4 jaar geleden

Snoetepoetsers gebruiken! Even over de vlek wrijven en weg! Werkt Top!

4 jaar geleden

Juist, en daarom heb je ook de witte variant van Dasty. Ik had ook last van ...
En wrijf je de witte dasty direct op de vlekken of doe je dit mee in de wasmachine ? Hier kwijlt ons ventje enorm sinds twee weken en heb op al zijn lichte kleren en slabbetjes gele vlekken. Zelfs na meerdere wasbeurten. Heb net met bicorbanate de soude geprobeerd maar zonder succes 😥 en aangezien er vaak tekeningen zijn op zijn kleertjes ben ik liever voorzichtig.

4 jaar geleden

Reactie op JGilsoul

En wrijf je de witte dasty direct op de vlekken of doe je dit mee in de was ...
Ik wrijf ze direct op de vlekken, even schrobben met een vochtig doekje en gooi ze daarna eigenlijk direct in de wasmachine. Gele poep, kersenvlekken e.d. gaan er allemaal uit 😊 Soms spuugt ze weleens op de bank. Zelfs dan verwijdert de vlek. Gele vlekken, zoals oude vlekken van kleding die in de kast heeft gelegen en een tijdje niet gedragen, gaan ook weg!

4 jaar geleden

Ik wrijf ze direct op de vlekken, even schrobben met een vochtig doekje en ...
Top ! Kan niet wachtte om het product in huis te halen en te testen. Want krijg kriebels van kledij dat er vuil uitziet terwijl dat niet zo is 😁