6 Reacties

3 jaar geleden

Ja wij slapen ook 1x. En dan tussen 12 en 13 slapen, ongeveer 2,5 uurtjes. En dan rond 20 uur naar bed. En ze staat soms om 6.30 op soms om 7 30. Ligt eraan hoe de nacht ging. Ze wordt maandag pas 1. Ja ik kon niet anders. Eerst deden we in de ochtend een dutje, maar dan wilde ze laat in de middag geen dutje doen. Ja dan maar 1 dutje overdag. Doen het nu al een tijdje en het gaat nu ze gewend is eraan wel beter.

3 jaar geleden

Ik lees graag mee. Hier hetzelfde probleem. Ochtendslaapje gaat nog redelijk goed maar de middag is drama. Ik leg hem niet meer neer aangezien hij uit zichzelf gaat liggen tussen het staan door. Ik laat hem meestal ook wat aanrommelen. Overgaan naar 1 slaapje is ook nog geen optie omdat hij meestal niet langer dan 1 uur slaapt per slaapje.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ja wij slapen ook 1x. En dan tussen 12 en 13 slapen, ongeveer 2,5 uurtjes. ...
Als het nu beter gaat, is het alleen maar makkelijker toch🙈 op den duur moet je wel oplossing vinden. Als het bij ons zo blijft houden wij ons kereltje ook wat langer op na het wakker worden zodat die niet zo lang op is voor nachtslaap.

3 jaar geleden

Reactie op Michellefaassen

Ik lees graag mee. Hier hetzelfde probleem. Ochtendslaapje gaat nog redeli ...
Wij gingen ook telkens heen maar maakt het eig alleen erger. Dus nu laten wij hem ook maar zen ding doen. Soms even heen voor speen, en alles uit handbereik gezet zoals babyfoon🙈 anders maakt hij telkens zen missie van om die eraf te gooien haha. Ik denk helaas dat dit ook weer een fase is, totdat ze niet meer anders weten. Ons zoontje kan opzich 3.5/4uur wakker zijn.. maar langer maakt het spannend en raakt die vaak oververmoeid.

3 jaar geleden

Ik laat hem altijd. al staat hij 1,5 uur, jammer dan... Tenminste wel even prikkel arm enzo. Ik ga hem niet meer terug leggen. In het begin deed ik dat wel maar het was alleen maar brullen als ik weg ging.

3 jaar geleden

Toen mijn zoontje kon staan deed hij dit inderdaad ook in bed. Als ik heen ging hem goed te leggen ging hij juist niet slapen en zelfs na een paar keer huilen en dat doet hij nooit als die naar bed gaat. Dus ik laat hem, hij gaat vanzelf wel liggen en slapen 😊 soms na een paar minuten, soms na langere tijd