10 Reacties

3 jaar geleden

Nijntje fauteuil! Mijn dochtertje is er helemaal gek van, ze sleept hem overal mee naar toe om te 'titten'. Je hebt ze overigens van allerlei merken.

VRIEND

3 jaar geleden

Onze zoon heeft deze via mamaloesbabysjop.nl

3 jaar geleden

Ik heb deze van mijn ouders gekregen. Ze gebruikt hem dagelijks en hij wordt overal mee naartoe genomen.

3 jaar geleden

En bij beide opa’s en oma’s heeft ze deze stoel om op te chillen

3 jaar geleden

Gaan ze niet erop staan. Mijn dochter gaat overal op klimmen

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

Gaan ze niet erop staan. Mijn dochter gaat overal op klimmen
Zo af en toe gaat ze er zeker op staan en dan vervolgens heel hard lachen en roept ze zelf al zitten, zitten, zitten en dan gaat ze uiteindelijk zitten. Ze weet heel goed dat ze er niet op mag klimmen, maar uitdagen blijft natuurlijk leuk 🙈

3 jaar geleden

Van de ikea

3 jaar geleden

Deze gekocht via bol.com. er zijn veel van zulk soort stoeltjes in allerlei kleuren. Ons dochtertje is er heel blij mee en maakt er goed gebruik van 😄

3 jaar geleden

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga eens opzoek wat bij ons “interieur” past @jackh, die stoel is echt super gaaf! Zit hij er ook op of meer klimmen, aangezien die wat steviger is dan de andere stoeltjes?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga eens opzoek wat bij ons “interieur ...
Echt lang erop zitten doet hij nog niet, maar dat ligt meer aan hem dan aan de stoel 🤣. Hij vindt hem vooral leuk om op te klimmen en dan op zijn knietjes naar buiten te kijken. Fijne stof ook, kwijl e.d. veeg je er makkelijk vanaf. Stoel is in verschillende kleuren.