15 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter dronk ook wild en liet vaak 60 tot 100 cc staan. Ik geef nu een speeltje in haar hand tijdens drinken en leg haar op de voedingskussen en voor nu werkt het. Wellicht helpt het ook bij jullie. Heel veel succes. Fijne dag

4 jaar geleden

Hier deed mijn zoontje dit ook. Bleek dat hij meer toe was aan vaste voeding. Ik geef nou Sochtends een fles. Rond 9.30-10 fruit en rond 11.30-12 uur pas weer een fles ( zit dus ongeveer 5 uur tussen 1e en 2e fles) vervolgens weer 15-16 uur fles en rond 17.30-18 uur groente en dan rond 19 uur zijn laatste flesje. Sindsdien drinkt hij niet meer onrustig en drinkt zijn flessen bijna altijd op 😁 hier werkte dit dus beter

4 jaar geleden

Mijn dochter van 6 maanden had dit ook maar bleek last van spruw te hebben

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Hier deed mijn zoontje dit ook. Bleek dat hij meer toe was aan vaste voedin ...
Dit is ons ritme ook idd. Hij krijgt al veel vaste voeding. Eet 200 gram fruit/groente. En 1 boterham op een dag 🙈

4 jaar geleden

Reactie op ahramanda84

Mijn dochter van 6 maanden had dit ook maar bleek last van spruw te hebben ...
Goeie tip! Ga ik eens naar kijken.

4 jaar geleden

Reactie op Kmldrbhr

Mijn dochter dronk ook wild en liet vaak 60 tot 100 cc staan. Ik geef nu ee ...
Goeie tip! Ga ik ook eens proberen! Dankhewel!

4 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Dit is ons ritme ook idd. Hij krijgt al veel vaste voeding. Eet 200 gram fr ...
Misschien over naar 3 flessen per dag? 😁

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Misschien over naar 3 flessen per dag? 😁
Klopt we zijn ook al aan het afbouwen.. daarom die 120+4... vind ook zo wat om in 1 keer naar 3 flessen te gaan.. 🤔

4 jaar geleden

krijgt hij vlees of kip, misschien niet verzadigf?

4 jaar geleden

Wij hadden dit ook en zijn wel ineens gestopt met de vierde fles.. wou eerst afbouwen maar het was elke keer zo’n drama dus heb de fles van 3 uur bij ons weg gelaten en sindsdien drinkt hij de rest van z’n flessen weer leeg en de rest van de dag eet hij zijn fruithapje en avondeten ook heel goed 😊

4 jaar geleden

Je kan een grotere speen proberen. Dat bleek bij ons het issue te zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Jimenmerel

Je kan een grotere speen proberen. Dat bleek bij ons het issue te zijn!
Zijn er nog grotere spenen dan speen 4? Want dat kan het idd wel eens zijn. Het is een gulzig jongetje

4 jaar geleden

Wij hebben dat ook gehad, maar we hebben er een fles afgehaald en nu gaat het goed. Ze krijgt nu 3 flessen van 210cc. Daarnaast groente, fruit en brood met water uit tuit beker

4 jaar geleden

Mijn dochter had het ook maar bleek spruw te hebben. Antibioticakuur voor gehad

4 jaar geleden

Mijn zoon had dat ook maar toen was hij iets jonger.. bleek een te kleine speen maat hij kreeg te weinig binnen en werd daar heel erg boos en verdrietig om