7 Reacties

3 jaar geleden

Troosten.

3 jaar geleden

Aaaaw zo zielig! Wij deden ook alles wat jij beschrijft, om de zoveel uur paracetamol en dentinox. Wij gaven ook wel van die fruitzakjes, die we dan heel koud in de koelkast hadden liggen. Verder wilde hij alleen tegen ons aan liggen en tekenfilms kijken

VRIEND

3 jaar geleden

Herkenbaar! Bij ons was het ook drama, hij had toen ook last van RS-virus erbij. Op advies van HAP geven we Nurofen en paracetamol afwisselend na elkaar zodat het elkaar versterkt. Verder ook smeren met VSM tandgel en even meer vloeibaar koud eten zoals appelmoes en yoghurt ipv warm eten. Filmpjes en knuffelen voor wat afleiding. Heb verschillende soorten bijtringen in huis maar dat is niet aan hem besteed. Hij bijt wel graag op een koude natte spuugdoek.

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Herkenbaar! Bij ons was het ook drama, hij had toen ook last van RS-virus e ...
Pff echt drama he! Zo zielig voor die kleintjes! Maar de tip koude natte spuugdoek vind ik nog wel een goeie! En nurofen deed ik alleen voor de nacht maar ik denk dat ik morgen ook afwisselend doe! Je wilt zo graag meer doen maar ja volgens mij doe ik alles al!

3 jaar geleden

Aaaaw zo zielig! Wij deden ook alles wat jij beschrijft, om de zoveel uur p ...
Goeie tip idd van die fruitzakjes! Zielig he voor die kleintjes! Niks aan zo! Maar goed ooit zal het wel goed komen denk ik dan maar weer!

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Leonie89

Pff echt drama he! Zo zielig voor die kleintjes! Maar de tip koude natte sp ...
Is ook drama!! Zo zielig en mijn zoontje (dat krijg ik dan van anderen te horen) heeft dan schijnbaar wel erg veel last in verhouding met anderen. Daar voel je je dan ook niet beter door 🙄. Het afwisselende gebruik van paracetamol met Nurofen wordt wel van gezegd om dat niet langer dan drie dagen te doen. Misschien even handig om (telefonisch) te overleggen met de huisarts of je dat mag doen. Ken natuurlijk niet verder het medische dossier van jouw zoon 😊. Veel beterschap en sterkte! 🍀

3 jaar geleden

Hier dit weekend 4 kiezen tegelijk gehad pff, wat een ellende. Ook vooral veel geknuffeld, zetpillen gegeven en dentinox. Nu lijkt het weer beter te gaan 🤞🏼