22 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook 15 weken. Drinken gaat nog hartstikke goed maar hij sabbelt ook op alles wat los en vast zit, kwijlt heel erg en lijkt alsof het wat wit wordt bij het tandvlees. Ook ruikt de poep heel erg.

4 jaar geleden

Reactie op VvA

Mijn zoontje is ook 15 weken. Drinken gaat nog hartstikke goed maar hij sab ...
Ja die poep! Ppff ik dacht dat wij grote mensen konden stinken! Hahaha daarnet maar een van de kou af flesje gegeven die ging er goed in gelukkig!

4 jaar geleden

Reactie op VvA

Mijn zoontje is ook 15 weken. Drinken gaat nog hartstikke goed maar hij sab ...
Bij ons ook de zelfde symptomen behalve de poep ruikt net zo als altijd zuur normaal dus.

4 jaar geleden

Bij ons ook, ze drinkt heel slecht momenteel en kauwt liever op de speen dan dat ze drinkt. Alsof dat het minder gevoelig maakt. Poepluier weet ik niet, die heb ik vandaag niet gedaan. Paar dagen geleden zagen we wat in haar tandvlees onder, nu mag ik er ook niet meer aankomen. Ze heeft nu zelfs verhoging, ik hoop dat het tandje snel doorkomt.

4 jaar geleden

In principe kunnen baby’s vanaf 3 maanden tandjes krijgen. Komt zelden zo vroeg voor, maar het kan dus wel!!

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

In principe kunnen baby’s vanaf 3 maanden tandjes krijgen. Komt zelden zo v ...
Ze kunnen zelfs geboren worden met een tandje 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Ze kunnen zelfs geboren worden met een tandje 🙃
Ja, mijn man had dat! Haha super grappig! Het was wel een soort rubberen tandje 😄

4 jaar geleden

Bij ons bijt de kleine op zijn tut... Net alsof hij er op zit te kauwen. Ook handjes zijn heel lekker om op te sabbelen. Ik heb de bijtring al in de koelkast liggen voor de zekerheid. Zie namelijk wel iets wits op zijn onderkaak waar de tandjes door zullen komen, maar of het tandjes zijn 🤔 mag er ook niet aankomen. Kwijlen en veel poepen kan ik ook afvinken. Poep gaat op een gegeven moment sowieso stinken toch? Niet door de tandjes? Oh en slecht slapen doet hij sinds 2 dagen 🙁

4 jaar geleden

Ik heb ook het zelfde probleem, ze wilt al sinds 3 dagen niets drinken maakte mij enorm zorgen. Mijn man heeft ons dochtertje ingebacherd, volgens mij niet goed geschreven, daarna dronk ze wel iets. Ook idd stinkende poep luiers en sabbelen op alles.

4 jaar geleden

Reactie op Gul-24

Ik heb ook het zelfde probleem, ze wilt al sinds 3 dagen niets drinken maak ...
Wat bij ons goed helpt is de fles van de kou af aanbieden. ( wij geven kv) normaal 40 sec in de magnetron nu 20 sec en het krijsen is gestopt. De rest doet ze nog wel hoor, sabbelen kwijlen stinkende poep overal op “bijten” en mag nog steeds niet aan dr mondje komen

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Onze kleine meid drinkt en slaapt de laatste paar dagen ontzettend slecht..waar ze eerst snachts maar 1 keer kwam zijn we nu vanaf half 5 bezig om haar uberhaupt in slaap te krijgen snachts.. 🤔 heel veel kwijlen en op haar handjes sabbelen.. ook poept ze heel veel terwijl ze dat eerst maar 2 keer in de week deed.. nu soms 2 op een dag🙈

4 jaar geleden

Onze kleine Milan van 3 maanden begint onderin ook met tanden. Het begint veel met sabbelen en kwijlen. In totaal nu 4 tandjes die er al doorheen komen. Hij is erg snel met alles...

4 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Hier precies hetzelfde! Onze kleine meid drinkt en slaapt de laatste paar d ...
Hier hetzelfde. Vuistjes sabbelen is nu al een dikke maand a 1,5 maand. Sinds gisteren lijkt t wel een soort obsessie zo erg. Heeft vandaag ook helemaal niet geslapen. Hoop dus dat de nacht wel goed zal gaan, want in slaap krijgen is nu ook een drama ineens. En idd dat poepen.. volle luiers, meerdere keren op de dag terwijl hij dit normaal nooit zo vaak heeft.

4 jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde.. door het vele kwijlen heeft ze wat uitslag rond haar mondje. Sinds gisteren begonnen met bepanthen zalf en het lijkt minder te worden ☺️

4 jaar geleden

Ons dochtertje (16 weken) heeft ook al last van enorm Veel kwijlen, drinkt ook minder goed momenteel. Vandaag deze handschoen binnen gekregen omdat ze de bijtring wel vast houd maar niet naar haar mond weet te brengen. Er word gretig gebruik van gemaakt van haar handjes vind ze wel en nu worden ze niet zo schraal.

4 jaar geleden

Onze dochter van 16 weken lijkt ook al last te hebben van druk op de kaakjes: rode wangen, veel bijten, heftige luiers. Zijn er al kindjes bij wie een tandje door is?

4 jaar geleden

Bij de dochter van een vriendin zaten sinds 4 maanden bolletjes onder haar tandvlees, de tandjes zelf kwamen pas met 8/9maanden door. Hier word ook veel gekwijlt en der handjes zitten de heledag in der mond. Als ik me vinger on haar mond stop bij ze er meteen op net als op haar speen. Heb het bij het consultatiebureau gevraagd en die zeiden dat het ook een manier is van ontdekken. Voelen met de tong omdat dat een hele sterke spier is kunnen ze er goed mee aftasten. Verder wat er hier beschreven wordt herken ik ook wel alleen denk ik dat het in ons geval niets is

4 jaar geleden

Mijn dochter is sinds 2/3 dagen heel erg huilerig, slecht slapen, handjes in de mond en mega veel kwijlen! En vanmiddag zat ze dus op mijn vinger te sabbelen en voelde ik ineens 2 puntjes, met veeeel moeite in haar mond weten te kijken haha en zag ik dus 2 witte stipjes! Ik had altijd het idee dat als eerste de voortandjes kwamen.. maar niet dus 😅 ze is nu 16 weken trouwens!

4 jaar geleden

Onze kleine man heeft er ook ontzettend veel last van!! Hangerig, ontzettend huilen met momenten. Zo zielig!

4 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Mijn dochter is sinds 2/3 dagen heel erg huilerig, slecht slapen, handjes i ...
Ahh maar dat is dan een kies toch? Die zijn extra pijnlijk. Wat zonde.