9 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje (3,5) kijkt ook naar spiderman kids, alles van dino's en paw patrol

één jaar geleden

Hier is onze dochter ook een Spiderman fan en dan met name spidey! Verder vind ze blippi, Vlad en Nikki op kids tube leuk, Juf Roos is er nu wel een beetje vanaf. Ook rexy the dinosaur op youtube. En ze vind k3 geweldig

één jaar geleden

Vinden jullie spiderman nog niet te geweldadig voor hun leeftijd?

één jaar geleden

M’n zoontje is gek van dino’s en kijkt vanalles van dino’s. Ook vind ie peppa pig leuk, films zoals Shrek en Zeebeest op Netflix is een hit.

één jaar geleden

Mijn 3,5 jarige kijkt: - Grizzy and the Lemmings op Netflix, schatter lachen en papa en mama kijken en lachen mee hihi. - Om Nom op YouTube Kids - Bing op YouTube Kids - Rijmstad op Netflix - Tom & Jerry, soms - Marsha & de beer NLs en Engels op YouTube Kids, soms Verder kijkt hij videoliedjes van: - CoCo Melon - Pink Fong - ...te veel om op te noemen, YouTube Kids. Wat hij ook erg leuk vindt is Pretlettertjes op YouTube Kids. Dat is geen tekenfilm en geen liedje, maar leren (tellen, dieren, etc) op een leuke manier.

één jaar geleden

Reactie op Chiara03

Mijn 3,5 jarige kijkt: - Grizzy and the Lemmings op Netflix, schatter lache ...
*schater lachen (Het is vroeg haha)

één jaar geleden

Hier is Bluey (Disney+) favoriet! Als ouder vind ik Bluey ook erg leuk. Echt een reflectie op ouderschap. Daarnaast: juf Roos, Coco Melon, Action Pack, Zack en Kwec.

één jaar geleden

Hier is Bluey (Disney+) favoriet! Als ouder vind ik Bluey ook erg leuk. Echt een reflectie op ouderschap. Daarnaast: juf Roos, Coco Melon, Action Pack, Zack en Kwec.

één jaar geleden

Juf Roos, Disney filmpjes Mickey mouse en zo, Sprookjesboom of iets anders van de Efteling, sowieso is ze dol op sprookjes zoals Roodkapje, sneeuwwitje etc. Chip en pieper, Peppa pig, Bing, KetNet: Dropje oa. Dansfilmpjes van kids. Van alles eigenlijk. In ieder geval nog geen Spiderman en zo. Denk ook niet dat ze dat leuk vind. Ik ben een tikkie ouderwets, en ook best bewust met wat ze kijkt. Want heej, welk kindje kent tegenwoordig nog sneeuwwitje? Was pas met mijn kleine nichtjes en mijn eigen kids in de Efteling, en was stomverbaasd dat er geen 1 juist die sprookjes kende zoals sneeuwwitje, Roodkapje, Doornroosje en zo. Dus ik begon de sprookjes te vertellen en ze hingen aan mijn lippen. Dié willen ze juist kennen. Nog steeds verbaasd over eigenlijk dat de meeste kids die gewoonweg echt niet kennen. Wat ze ook heel leuk vind is Diana en Roma op YouTube, maar wel gedoseerd, want die kids hebben een mega fortuin aan speelgoed 😂 en krijgen alles.