15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn dochter kijkt zoiezo de ochtend en uurtje in de middag. En ik doe gewoon YouTube (Bumba-Cocomelon- Bing)

3 jaar geleden

Mijn dochter is gek op Bing, Nijntje, Kiwi en strit en tegenwoordig groot fan van de teletubbies 🤣🙈

3 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Mijn dochter is gek op Bing, Nijntje, Kiwi en strit en tegenwoordig groot f ...
Waar vind je deze? Ook YouTube?

3 jaar geleden

Kijkt er iemand via de tv en zo ja welke zender/tijd?

3 jaar geleden

Mijn dochter kijkt kinder YouTube. In de ochtend en savonds na het eten. Dus verschil filmpjes van Bing tot knutsel dingen haha

3 jaar geleden

Hier kijken we al langere tijd tv. Bing, zappeling met Fenna vooral Bumba, Teletubbies, de oude tiktak via YouTube, maan baby ofzo iets, en vooral het liedje van zappeling jij bent jarig is altijd een groot succes. Daar word mee gezongen, gedanst en je ziet altijd een glimlach verschijnen.

3 jaar geleden

Mijne kijkt best veel, via tv: paw patrol, blues clues, bubble guppies ofzo iets.. allemaal via nickelodion jr. Verder zappelin allerlei programma's, baby tv en verder ook vaak via de telefoon of ipad YouTube kids, juf roos, bing, blippi, peppa pig.

3 jaar geleden

Hier staat vaak Zappelin extra erop. Bij KPN is dat kanaal 58. Dus Teletubbies, tiktak, maanbaby, Olivia. Soms mag ze op de tablet en dan op kidstube (YouTube voor kinderen). Hier kijkt ze vanalles op, liedjes, Bumba, andere kinderen die spelen etc

VRIEND

3 jaar geleden

Hier zijn Bing, Helden van de Stad, het Zandkasteel en Jokie van de Efteling favoriet. Meestal kijkt mijn zoon aan het eind van de middag als afschakelmoment na intensief spelen voordat we gaan avondeten.

3 jaar geleden

Mijn dochter kijkt af en toe Bumba, Tiktak (vindt ze de laatste tijd minder leuk) en sinds kort Teletubbies (nu favoriet). We zijn net terug van vakantie waar ze vaker even op mijn telefoon mocht kijken ivm uit eten gaat etc maar ga het nu weer terugdringen naar max 2 afleveringen per keer en zeker niet elke dag. Zelf kijken wij ook weinig tv behalve af en toe een film/serie.

3 jaar geleden

Wij hebben geen tv, maar hij kijkt 1x per week op m’n laptop naar Juf Roos zodat ik z’n nagels kan knippen. Hij is helemaal fan 🙈

VRIEND

3 jaar geleden

Sinds een weekje structureel een 15 minuten sessie op de tablet terwijl we de laatste dingen voor het avondeten klaarmaken. De 2 maanden ervoor keek ze 1x 5 minuutjes per week, tijdens nagels knippen (en pony bijknippen). Ze kijkt tot nu toe Lotte en Max (met baby gebarentaal, ze pikt er veel gebaren van op, super leuk), of dikkie dik.

3 jaar geleden

Reactie op CeCe82

Sinds een weekje structureel een 15 minuten sessie op de tablet terwijl we ...
Qat een leuk idee om haar gebaren te leren!

3 jaar geleden

Hier staat de tv wel aan ja. Hij mag altijd zelf kiezen wat hij wil kijken. Hij vind paw patrol en filmpjes met dino’s heel leuk. Zijn aandacht is meestal al gauw weg, hij kijkt 5 min en gaat daarna vanzelf spelen.

3 jaar geleden

YouTube : -Bing - helden van de stad - woezel en pip -Nijntje -pretlettertjes