8 Reacties

één jaar geleden

16?? Dat is wel fris. Hier vaak rond de 20 graden

één jaar geleden

Meen je? Bij ons wel echt warm. Ook 20 denk ik

één jaar geleden

Warm hoor, denk inderdaad 20 16 is toch echt te koud? Dat kan toch niet ..

één jaar geleden

Ik denk bij mijn kinderen ook rond de 20 graden. 16 is wel heel extreem zeg.

één jaar geleden

Raar dat ze besparen op dat. Ik mag hopen dat het bij de baby groep wel warmer is. Bij kdv bij ons is het iig niet koud

één jaar geleden

Ja eerlijk gezegd denk k dat de ouders daar niet eens op de hoogte van zijn. Ouders mogen de groep niet in ze moeten in de hal wachten totdat de kind gebracht wordt. Weet iemand misschien waar ik terecht kan met zulke vragen? Want met werkgever praten heeft niet geholpen.

één jaar geleden

Reactie op Sumtl

Ja eerlijk gezegd denk k dat de ouders daar niet eens op de hoogte van zijn ...
Wat vreemd, bij ons mogen we gewoon het groepslokaal in. De temperatuur daar is dacht ik inderdaad 20 graden en in het slaapgedeelte 18 graden. Ik vind 16 te koud en jullie slaapgedeelte dan ook! Misschien dat je het kan bespreken met je collega's en dan samen (evt. anoniem) doorgeven aan het hoofdkantoor en erbij zeggen dat jullie klachten krijgen van diverse ouders die het bijv. opvallend vinden dat de handen van hun kinderen bij het ophalen altijd koud aanvoelen (overdrijf je verhaal). Of ouders zelf een klacht laten indienen. Anders kan het consultatiebureau/jeugdzorg heel misschien helpen?

één jaar geleden

Kijk of je een protecol kunt vinden binnen je organisatie. Maximaal tempratuur staat vaak wel beschreven, minimum is lastiger. Op internet staat dat de slaapkamer 15/18 graden moet zijn en groepsruimte rond 20. Minimaal 17 , max 22. Je kunt de GGD of Boink raadplegen. Als je samen met meerdere collega's je onvrede uit, sta je wel sterker.