10 Reacties

3 jaar geleden

Hey! Ja hoor, onze dochter van 12 maanden doet het ook. Als ze stil staat zet ze meestal haar voeten plat maar als ze langs de meubels of haar loopkarretjes stapt loopt ze altijd op haar tippen 😅 de kinderarts gaf mij als raad om altijd schoenen aan te doen...

3 jaar geleden

Als ze net begint met lopen(tot een half jaar na het beginnen met lopen) mag dit nog maar ze zal wel over moeten gaan op de platte voet anders word het fysio🙃 hier de jongste loopt ook op zijn tenen en ik probeer hem als hij aan de handen loopt dat hij dat echt op zijn platte voeten moet doen door hem iets achterover te halen. Wel opletten dat je niet forceert want als de achillespezen echt te kort zijn maak je het alleen maar erger!

3 jaar geleden

Ja hier ook. Op teentjes als hij achter loopkarretje loopt, staat hij een tijdje stil platte voetjes.

3 jaar geleden

Luca begon ook op zn tenen met 11 maanden, en liep vlak voor zn eerste verjaardag zelfstandig. Het kwam vanzelf goed!😁

3 jaar geleden

Ja zoontje ook gedaan, maar toen hij los ging lopen, op platte voeten. Nu doet onze dochter het ook. Soms loopt ze wel op platte voeten. Maar ze loopt nog niet los. Komt vanzelf wel

3 jaar geleden

Dit deed onze dochter ook veel toen ze net begon. Inmiddels staat ze 'gewoon ' op platte voet.

3 jaar geleden

Hier deed ze het ook, maar nu ze los loopt is dat helemaal weg

3 jaar geleden

Alleen maar hier. Prima ballerina :| Van de week bij CB zeiden ze dat het vanzelf gaat veranderen. Ik schijn het ook te hebben gedaan. Hij snapt er ook niets van als ik zijn voetjes op de grond zet. Hij loopt letterlijk op de punten van zijn tenen. Ben benieuwd hoe lang hij het nog vol houdt.

3 jaar geleden

hier hetzelfde :p

3 jaar geleden

Hoe is het bij jullie inmiddels?