33 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op TP2021

Pampers pure 99% doekjes vind ik veeel te nat. Huggies doekjes worden hier ...
Oja en met deze combinatie nog NOOIT (baby 8mnd) luieruitslag gehad!!

4 jaar geleden

Ik gebruik pampers pure luiers en waterwipes.. Nog nooit luieruitslag gehad!

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Opzich zijn die doekjes gewoon goed nat en 99% water ik denk dat ik die maa ...
Lanoline is eigenlijk een ander woord voor wolvet. Dit zit in de wollen vacht van schapen. Wolvet komt het dichtst bij ons eigen huidsmeer in de buurt. En heeft een bijzonder herstellende vermogen. Ik gebruikte het laatst ook voor tepelkloven. Was er zo vanaf. Ik gebruik zelf ook die pure doekjes hoor, zijn inderdaad heel erg fijn. Maar misschien reageert je kindje er toch wel op.

4 jaar geleden

Hier gebruiken we de billendoekjes van Pampers Pure of Waterwipes. Luiers ook altijd van Pampers, premium protection of pure. Geen luieruitslag gehad. De luieruitslag kan ook komen van tandjes poep. Misschien heeft ze last van dr tandjes die door moeten komen?

4 jaar geleden

Schoonmaken met lauw washandje. Zo droog mogelijk houden. Een pamper in een maatje groter kan ook helpen zo kan er meer lucht aan en zit alles wat losser. Daktozin crème gebruiken. Meer een badje geven. Ik gebruik 99% water doekjes als ik op stap ben. Maar thuis gebruik in reinigingsmelk en tissues. Veel beterschap. 😘

VRIEND

4 jaar geleden

Wij gebruiken na 1 x luieruitslag ook de zinkzalf van dr leenarts. Ben daar erg tevreden over! Huid ook ff goed droog deppen met hydrofiele luier nadat je doekjes hebt gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op LE0108

Wij gebruiken na 1 x luieruitslag ook de zinkzalf van dr leenarts. Ben daar ...
Precies zo doe ik het ook maar die crème van dr leenarts werkt dus niet bij me dochter helaas, droog deppen doe ik idd met een hydrofiele luier. Ben weer overgestapt op sudocreme en dat werkt al beter het is nu wel nog wat rood met bultjes maar geen schimmel meer 😊 De ene x is het wat erger dan de andere x soms lijkt het alsof het weg trekt en dan word het ineens weer erger zo irritant 😔

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Ja heel sneu. Ze had er tot nu toe nooit last van, maar na een keer ziek zi ...
Ik heb contact gehad met de huisarts en krijg nu een aanvullend zalfje. Misschien toch de moeite waard om nog eens te bellen?

4 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

Ik heb contact gehad met de huisarts en krijg nu een aanvullend zalfje. Mis ...
Dankjewel voor je reactie! ik ga het ook nog eens proberen 🤗

4 jaar geleden

Ik heb er 1 gehad daar hielp geen enkele crème maar de neutral talkpoeder was hier uitkomst gelukkig... heeft heel wat bloed gekost voor ik daar achter was.. nu de 3e helpt gewoon de sudocreme weer gelukkig

4 jaar geleden

Bij luieruitslag maizena strooien.. klinkt een beetje gek maar het is daardoor zo weer weg!

4 jaar geleden

Wij gebruiken Etos luiers. Heb een week Kruidvat luiers gebruikt. Mijn dochter kreeg toen uitslag. Toen we weer overstapten naar Etos luiers was het binnen een week of twee weer weg.

4 jaar geleden

Altijd pampers pure gebruikt, nog nooit last van luieruitslag gehad, ook al heeft hij inmiddels al wat tandjes. Nu trouwens bij etos 2+2 gratis, hebben goed ingeslagen.