15 Reacties

4 jaar geleden

Mij is gezegd om gewoon met de earl grey te beginnen.

4 jaar geleden

Wij hebben de theezakjes van de kleine keuken gekocht bij de ah.

4 jaar geleden

Oh ik lees graag mee! Ik wil ook graag thee aan bieden en heb gelezen dat Rooibos thee ook kan maar ik heb geen idee of dat mag.. Ik doe soms wel een heeel klein beetje diksap erin, misschien dat je dat ook kan proberen? 😊

4 jaar geleden

Van het CB begreep ik dat thee zonder cafeïne mag. Hier in huis heb ik kamillethee en rooibosthee van Zonnatura. Alleen de rooibosthee is geen succes hier 😅

4 jaar geleden

Ik geef rooibosthee in een munchkin beker, meeste gaat nog over zn kleren en soks hoor ik dat hij wat doorslikt... nog niet een super succes

4 jaar geleden

Misschien vaker water aanbieden? Dat deed ik ook met groente. Groente wat ze niet lekker vond, gaf ik een week lang en uiteindelijk vond ze het lekker 😅 Of wat ik toevallig gisteren deed: aardbeien en bosbessen in water koken, zodat ze makkelijk te pureren zijn. Het water werd uiteindelijk de kleur van aardbei en bosbessen en dat water heb ik bewaard en als drinken aangeboden. Ging prima👌🏻

4 jaar geleden

Ik ga vandaag voor het eerst thee van het merk Hipp aanbieden..venkelthee

4 jaar geleden

Zou het kunnen dat ze de beker niet wil omdat ze tandjes krijgt? Want tot vorige week was ze heel gretig naar de beker en nu ist wenen 🤷‍♀️

VRIEND

4 jaar geleden

Deze heb ik

4 jaar geleden

Ik geef groene thee van picknick, idd zoals hier al gezegd mag in principe elke thee zolang hij cafeïne vrij is. Wat ik ook doe ik slimpie, heb een kleine tuitfles, een klein druppeltje slimpie erin en dan vol met water. Minimale verhouding dus, maar net effe een ander smaakje dan puur water

4 jaar geleden

Reactie op A Nanuru

Deze heb ik
Waar koop je die? 🤗

4 jaar geleden

Hier kamille thee

4 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ik geef groene thee van picknick, idd zoals hier al gezegd mag in principe ...
Maar in groene thee zit wel caffeine ;)

4 jaar geleden

Onze dochter van 4 drinkt graag de 'Hertjes' en 'Uiltjes' kruidenthee van Piramide. Die gaan we onze tweede binnenkort ook maar eens geven denk ik. Vooralsnog drinkt ze alleen borstvoeding en heb ik nog niet het idee dat ze vocht tekort komt. Onze oudste drinkt alleen water, thee en melk. Sapjes en limonade heeft ze nog nooit gekregen en wil ze zelfs niet proeven. Alleen maar prima wat ons betreft. Haar zusje zullen we dit dus ook niet snel gaan aanbieden. Er zit al genoeg suiker in de dingen waar je het niet perse van verwacht.

4 jaar geleden

Reactie op Liesl08

Wij hebben de theezakjes van de kleine keuken gekocht bij de ah.
Die hebben wij ook, is speciaal voor kindjes dus vond dat wel een fijn idee. Vind hij heerlijk! Water overigens ook ☺️. Doe het in zijn munchkin beter en dan drink hij zelf af en toe wat slokjes.