9 Reacties

4 jaar geleden

Stomen in de badkamer kan ook nog wel eens helpen.

4 jaar geleden

En wij hebben Luuf in huis, dat maakt alles ook een beetje vrij!

4 jaar geleden

Wij geven een beetje fysiologische zoutoplossing in de neus, ze hebben van die speciale ampullen bij de apotheek. Die adviseerde ze bij het ziekenhuis,over dat neusding zeide ze dat dan de slijmvliezen erg geactiveerd worden en dat er dan juist meer productie van snot is dus die raadde ze af.

VRIEND

4 jaar geleden

Naast de fysiologische zoutoplossing doen wij ook wat druppels pepermuntolie (bijv Tocotholine) op een zakdoek die wij naast het bedje op de tafel leggen. Nooit in het bedje want als hij de olie in zijn ogen wrijft dan prikt dat heel erg. Werkt nog beter bij ons dan de ui

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Hier als ze (6,5mnd) snachts wakker wordt, zet ik haar (na een fles) soms in de wipper naast ons bed. Slaapt ze iets meer rechtop en heeft ze minder last van hoesten.

4 jaar geleden

Hier heeft mijn dochtertje (en wij) ook voorbije twee nachten weinig geslapen. Overdag heeft ze een beetje een loopneusje, maar s nachts heeft ze zoveel last van de slijmpjes. Ik heb enkel fysiologisch spoeling geprobeerd tot nu toe. Drama wanneer ik het doe want ze vindt het echt niet leuk. Maar is rond 4 u ook eindelijk in slaap gevallen uiteindelijk toen haar neusje vrij was. Ik neem dus alle andere tips ook mee. Veel beterschap voor je zoontje Elines86!

4 jaar geleden

Hier ook een verkouden baby! Wij gebruiken de zoutoplossing van Physiomer, top spul! Daarnaast douchen we hem met eucalyptus-douchegel (o.a. van Zwitsal) en smeren we als hij gaat slapen Luuf onder zijn voetjes en dan sokjes aan. Hopelijk gaat het snel beter!

4 jaar geleden

Ons zoontje werd blij van een paar slokjes koud water als hij zo’n last had. Zowel verkoelend voor het tandvlees als voor z’n keel bij de verkoudheid.

4 jaar geleden

Bij ons had ze er snachts ook meer last van, we hebben neusspray gegeven en even gewacht tot het inwerkte. daarna een flesje gegeven toen ging ze wel slapen. De 2de nacht hielp dat ook niet toen hebben we paracetamol gegeven en bij ons op de borst laten slapen, toen goed sliep terug in eigen bedje en dat ging ook wel goed