17 Reacties

4 jaar geleden

Brood van 1 dag oud geven echt vers brood blijft altijd heel erg plakken, of je kan het met bv/fv melk proberen daarin te dopen.. Succes 😊

4 jaar geleden

Welk beleg geef je er op? Wellicht kan je iets proberen wat makkelijk(er) glijdt, bijvoorbeeld jam?

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

Brood van 1 dag oud geven echt vers brood blijft altijd heel erg plakken, o ...
Geef idd vers brood, zal het eens proberen! Dank! Dompelen heb ik ook al geprobeerd.

4 jaar geleden

Reactie op Ilo Na

Welk beleg geef je er op? Wellicht kan je iets proberen wat makkelijk(er) g ...
Ja, ook al geprobeerd! 🙈

4 jaar geleden

Laten sabbelen op een korstje, leert hij ook de structuur kennen en kan hij goed oefenen met kauwen.

4 jaar geleden

Reactie op WhitneyvdB

Laten sabbelen op een korstje, leert hij ook de structuur kennen en kan hij ...
Dank voor je reactie! Dat doet hij al een aantal maanden. 😋

4 jaar geleden

Reactie op Mats2020

Dank voor je reactie! Dat doet hij al een aantal maanden. 😋
Dan zou ik me niet te druk maken en komt de rest vanzelf. Je zou wel eens een zacht broodje kunnen proberen, die heeft overal “korst”!

4 jaar geleden

Sinds ik brood aan een plastic vorkje prik en die in zijn hand geef heb ik dit probleem niet meer. Ik geef ook geen pindakaas meer op brood, dat scheelt ook een hoop

4 jaar geleden

Ook niet teveel smeren, omdat het droog is met ook nog eens beleg erop kan het blijven plakken. 1 sneetje brood met flink scheutje thee eroverheen met weinig beleg.

4 jaar geleden

Ik geef de stukjes altijd met het beleg naar onderen gericht! Werkt bij ons heel goed!

4 jaar geleden

Ik heb ook echt alles geprobeerd dit is mijn 3e maar deze heeft nog steeds bijna dood ervaringen met brood😂 hij eet dan wel weer zonder problemen potjes met stukjes wat de 2 oudste bij mij dan weer niks vonden. Rijstwafels en maisvingers kwijlt hij nat en krijt er dan alles mee onder🙄.Ik blijf hem gewoon elke dag een paar stukjes aanbieden van mijn broodje en verder een fles tussen de middag.

4 jaar geleden

maak een groente soep, blenden, dan stukjes brood erin. tot er geen vocht meer is zeg maar. krijgen ze en brood voor het voldane gevoel en vocht binnen.

4 jaar geleden

Onze gastouder heeft het deze week eindelijk voor elkaar gekregen met een tikkie leverworst. De dag erop ik met appelstroop. Heeft ook lang geduurd hier hoor. Hele golven kwamen eruit bij het kleinste stukje brood.

4 jaar geleden

Reactie op mutsiej1987

Ik heb ook echt alles geprobeerd dit is mijn 3e maar deze heeft nog steeds ...
Hahahahaha ik lag in een deuk met jouw reactie!

4 jaar geleden

Bij ons geven ze aan bruinbrood pakken dat is minnder plakkerig in de mond

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem met mn dochter. Ze moest er telkens door spugen ook. Nu lukt het prima met bruin en “oud” brood.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje moest er eerst ook niks van hebben. Ook kokhalzen en spugen. Heb het haar toen zelf laten doen en dat ging beter. Toen heb ik er lekker beleg op gedaan en nu eet ze zo een hele boterham (stop de stukjes in haar mondje). Is uiteindelijk snel gegaan.