7 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje drinkt vanaf 6 maanden uit een munchkin beker, dit ging steeds beter. Hij drinkt nu zo 2 of 3 bekers per dag maar sinds 2 weken laat hij het ook regelmatig uit z'n mond lopen. Hij kan het dus wel maar ik denk dat hij het grappig vindt om het te laten lopen, hij lacht er ook bij 😜

3 jaar geleden

Misschien is ie aan het spelen. Of heeft het nog niet door. Onze dochter deed dat in het begin met de tuitbeker. Nu heeft ze een rietjesbeker en drinkt daar eerst heel veel van en daarna laat ze het water uit haar mond lopen. Gaat er dan mee spelen. 🤣

VRIEND

3 jaar geleden

Ik denk eigenlijk dat het ook soort van spelen is, of verkennen wat ie allemaal (ermee) kan... Hij krijgt het iig uit het rietje, da's al reteknap. M'n dochter drinkt heel goed (maar had al vanaf 4 maanden een obsessieve fascinatie voor bekers e.d., ik denk daarom). Maar soms is het één groot waterballet, heeft ze der mond vol en laat dan alles bloedserieus eruit lopen. En kijkt dan waar al dat water is. En sinds een week heeft ze door dat ze ook kan sproeien, zo leuk 🥴

3 jaar geleden

Hallo! Dat is een fase... onze kleine dame deed dit met 10 maanden ook constant. Zeiknat was ze... gaat ook weer over nu drinkt ze gewoon.

3 jaar geleden

Goed om te lezen! Het lijkt idd spelen, met grote glimogen. Mooi dat jullie het herkennen en dat t bij jullie ook weer over ging!

3 jaar geleden

Hier t zelfde, drinken met een rietje en sinds twee weken sproeien en alles langzaam uit zijn mondje laten lopen, nu geven we maar water uit zijn melkfles met speen, daar drinkt hij nu echt veel water uit...

3 jaar geleden

Reactie op CeCe82

Ik denk eigenlijk dat het ook soort van spelen is, of verkennen wat ie alle ...
Hahahaha kijk er nu al naar uit 😂