Hoi allen,
Ik heb dringend wat tips nodig. Mijn dochter is bijna 16 weken oud en slaapt in de puckababy piep (of een merkloze variant daarvan als de puckababy in de was zit) en nu kan ze sinds gisteren van haar rug op haar buik rollen. Nu mag ze dus niet met in de puckababy. Die merkloze variant heeft de optie om de armen open te doen, waardoor je kunt oefenen met 1 arm eruit. Dit heb ik geprobeerd, maar zonder succes.
Mijn dochter is een pittige dame, erg gedreven en lichamelijk erg druk. Als ze wakker is ligt ze geen seconde stil. Zo ook als ze moet gaan slapen. Ze trekt continue haar speen uit haar mond en ligt te zwaaien met haar armen.
Ik heb besloten pas verder te gaan met afbouwen als het warme weer voorbij is, omdat ze nu door de warmte al super moeilijk in slaap komt. Gelukkig blijft ze liggen als ik haar strak instop onder een lakentje, maar die trappelt ze ook soms los, dus we moeten snel beginnen!
Heeft iemand nog tips om te zorgen dat ze lichamelijk rustiger wordt in bed of om het afbouwen te bevorderen?