5 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb een kort liedje bedacht om het "leuk" te maken. Daarnaast zeg ik ook 1,2,3 ff wachten opsakee. Sindsdien is het geen probleem meet gelukkig. Het was hier ook iedere keer een drama😢. Ik weet niet of dit voor jou werkt? Succes!

3 jaar geleden

Ik lees mee... hier ook horror. Ze weet hoe laat het is wanneer ik naar die buisjes op zoek ben. Krijsen, kwaad kijken naar mij en ik die me er enorm schuldig om voel. Ik heb geprobeerd om er een spelletje van te maken, om gek te doen om haar af te leiden, etc, niets helpt.

3 jaar geleden

Wij zeggen haar steeds hetzelfde: papa/mama gaat even je neusje doen en doen het dan gewoon. De ene keer vind ze het meer oke dan de andere keer. Ze lijkt het wel te begrijpen dst het haar helpt.

3 jaar geleden

Bij mijn dochtertje is het ook drama. Gillen, krijsen, wild bewegen. Al zodra ik het flesje nog maar in m’n handen heb. Met héél veel moeite krijg ik het in haar neusje. Moet oppassen dat het niet in haat oogje komt, dat lijkt me niet prettig. Dus als iemand tips heeft, heeeeeel graag! Een paar maanden terug ging het overigens nog vrij vlot.

3 jaar geleden

Wij zeiden het eerder ook wat we gingen doen en meer kun maar moesten hem soms ook goed vasthouden heel rot is dat. Nu is mijn zoon 10 jaar en vraagt hij soms of ik even zoutoplossing wil maken als hij heel verkouden is omdat hij weet dat het zo goed helpt😊. Blij dat mijn andere 2 nog nooit zo vol zijn geweest dat dit nodig was. Succes ermee het is voor een goed doel❤