19 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga in bad als bente op bed ligt met een boek. Of lig lekker op de bank. Ga een stuk lopen alleen.

3 jaar geleden

As we speak zit ik een weekend in een landal huisje met sauna, zonnebank en bad. Helemaal alleen. En wat is dat heerlijk. Ik voelde me super schuldig naar mn man en dochtertje toe, maar na bijna een jaar altijd maar doorgaan en aanstaan had ik dit zo nodig! Eindelijk even rust en me time. Ik kan het iedereen aanraden ;-)

3 jaar geleden

Ik heb hier ook last van moet ik zeggen. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met werk, het huishouden en onze dochter. Ik wandel wel veel als het weer het toelaat dus ik ben ook benieuwd naar de tips :)

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

As we speak zit ik een weekend in een landal huisje met sauna, zonnebank en ...
Superstoer 😁🥳 geniet ervan!!

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

As we speak zit ik een weekend in een landal huisje met sauna, zonnebank en ...
Wow super stoer. Ik ga dan alleen maar nadenken

3 jaar geleden

Oohh wat herkenbaar dit! Hetzelfde gevoel. Thuiswerken met een baby, bijna dreumus en een man die niet kan thuiswerken. Wij hebben nu een gezamelijke borrelavond en baby ligt op bed

3 jaar geleden

Een avondje afspreken met vriendinnen (op anderhalve meter afstand), zonder kids.

3 jaar geleden

Wij laten ons zoontje 1 keer in de maand bij grootouders weekendje logeren. Ik heb het sinds de geboorte mentaal moeilijk en dat weekendje voor mezelf doet me echt deugd. Het is niet volgens de coronamaatregelen, maar het is dat of eronder door gaan 🙁

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

As we speak zit ik een weekend in een landal huisje met sauna, zonnebank en ...
Wow!! Wat stoer, en heerlijk! Mijn man stelde eerder ook voor om een weekend alleen naar een hotel te gaan, of een dagje. Ik vond dat egoïstisch om te doen maar nu ik het iemand anders hoor zeggen denk ik: groot gelijk. Misschien toch even over na denken. Ik heb iets gedownload om luisterboeken te luisteren. Als ik dan niet kan slapen kan ik dat proberen.

3 jaar geleden

Reactie op Robster

Een avondje afspreken met vriendinnen (op anderhalve meter afstand), zonder ...
Is ook een goed idee!

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Finn

Wij laten ons zoontje 1 keer in de maand bij grootouders weekendje logeren. ...
Wat goed! Ik ben er nog niet aan toe om mn mannetje ergens anders te laten logeren maar bij mn man laten lukt wel. Dus dan op die manier misschien wel te doen. Wel ook goed voor je relatie om weer even samen te zijn denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Leeuwtje-24

As we speak zit ik een weekend in een landal huisje met sauna, zonnebank en ...
Za-lig! Geniet ervan.

3 jaar geleden

Tip! Start met vitamine D, dit zal je winterdip verminderen. Daarnaast heb je, als ik dit zo lees, ook het gevoel dat je gewoon toe bent aan tijd voor jezelf. Dan zou ik echt eens een weekendje voor jezelf plannen! Al voelt dit egoïstisch.. een happy mama is een happy baby.

VRIEND

3 jaar geleden

Waar kreeg jij vóór je baby energie van? Bij mij helpt extra vitamine D. Ook wandel ik sinds kort weer als onze zoon in bed ligt, mijn man blijft dan thuis. Merk dat mij dat energie geeft en ik ‘s avonds minder snel in slaap val. Vaak lees ik daarna nog even in een boek (iets wat mij tien maanden niet lukte). In het weekend bestellen mijn man en ik eten en laten dat bezorgen als onze zoon net in bed ligt. Even tijd voor ons twee. In de kerstvakantie had ik foto’s laten afdrukken en old school een fotoalbum ingeplakt op de momenten dat onze zoon sliep, vond ik erg leuk om te doen. En gisteravond hadden wij de Kletspot uit de kast gehaald en hierdoor een gesprek gehad dat eens niet ging over thuiswerken en zorgen voor de kids. Ook wel fijn. Wij werken wel allebei thuis en nu geen opvang voor de kids. Je bent dan veel samen zonder dat echt veel contact heb samen. Voor de tweede lockdown planden we regelmatig een dag vrij en ging onze zoon naar de kinderopvang. Dan gingen wij er samen eropuit. Kijk er ook naar uit dat dit weer kan!

3 jaar geleden

Ik zou idd extra vit D gaan slikken. En dan wel even via je huisarts want dan kan je een goede dosering krijgen waar je daarwerlijk wat aan hebt. Ik heb er zelf geen last van, maar dat komt denk ik omdat ik werk als stewardess en meerdere keren per maand een paar dagen weg ben. Vaak ook naar de zon. Dus even eruit zijn is heel fijn.

3 jaar geleden

Zitten goeie ideeën bij! Het is inderdaad het even tijd voor mezelf hebben, en zon. Ik slik vitamine d maar misschien bij huisarts om hogere dosering vragen is geen slecht idee. Thnx!! Ik ga kijken voor een leuke aanbieding overnachting en weer wat dingetjes oppakken voor mezelf.

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik het zat was, maar toen oma een dagje op Aliya mocht letten mistte ik haar enorm. En nu geniet ik van elk moment 😅. Dus misschien een dagje alleen even eronder uit gaan?

3 jaar geleden

Wij hebben zonet ook voor de 2e keer ons zoontje eens een weekendje naar de grootouders gebracht. We missen hem dan wel 😅 maar genieten zo enorm van dan even niets moeten doen, uitslapen, ontbijt op bed enz.

3 jaar geleden

Wandelen!!! We hebben vitamine D nodig om gezond te blijven. Het zorgt goed voor sterke botten, tanden én het is belangrijke voor je weerstand. Zonlicht is de belangrijkste bron van deze vitamine. Je lichaam maakt het zelf aan als je in contact komt met zonnestralen. Kind wordt ook minder snel ziek, win win!! In ons geval niet gebeurd en morgen 1 jaar. En Pilates!!! Via sportschool of zie onderstaande link https://bohobeautiful.life/videos/httpswww-youtube-comeditouvideo_iddt2fyfyrmesfeaturevm/?v=796834e7a283