8 Reacties

één jaar geleden

De spelletjes van bimi boo zijn leuk. En zonder reclame. Het zijn gratis spelletjes. Maar dan is niet alles beschikbaar. Je kan ook een uitbreiding kopen zeg maar. Maar er zijn een heel hoop versies dus misschien niet persee nodig

één jaar geleden

Wij hebben spel van nijntje erop staan:) puzzels maken, kleuren, vormen terugplaatsen, muziek maken. Onze dochter vind het erg leuk!

één jaar geleden

Zappelin filmpjes en spelletjes

één jaar geleden

Een kind van 3 op een tablet?🙈 Niet om te oordelen ofzo hoor maar nooit bij stil gestaan dat kids dat zo jong al krijgen? Hier in ieder geval niet. Televisie kijken prima, maar ik vind het niet nodig dat mijn peuter met een tablet voor de neus zit. Spelletjes kun je ook gezellig samen aan tafel doen. Quality time.

één jaar geleden

Reactie op Kyjhfd

Een kind van 3 op een tablet?🙈 Niet om te oordelen ofzo hoor maar nooit bi ...
Wie zegt dat het kind een tablet heeft? (En dan nog, ieder voor zich om er 1 aan te schaffen) Ik denk eerder dat zij haar kindje af en toe een spelletje wilt laten spelen dat aansluit op de leeftijd. Vergeet niet dat we tegenwoordig al jong met een computer om moeten kunnen gaan. Wij waren laatst op rondleiding door verschillende basisscholen en veelal worden toetsmomenten afgenomen dmv een laptop. Het is de toekomst en zeker niet nadelig voor je kind om hier handigheid in te krijgen. Let alleen wel op dat ze niet veel achter elkaar op een telefoon of tablet zitten ivm de ogen. (Ver af kijken)

één jaar geleden

Nighty nicht is heel leuk! Mijn dochter vindt het geweldig! Mag je dieren naar bed brengen en is Nederlands!

één jaar geleden

Nighty night

één jaar geleden

Dank jullie voor de tips!