Hallo allemaal,
Ik wil graag even sparren over ons voedingsschema. Heb in het 'verleden' goede tips op het vorig gekregen en gevonden. Wie weet nu ook weer. Onze zoon is vrijdag 12 weken oud, heeft milde refluxklachten die met 1,25 schepje jbpm op te lossen zijn en krijgt 5x180 met 3x standaard en 3x forte i.c.m. 1,25 schepje jbpm aangeboden. Hij krijgt om 6:00, 9:30, 13:00, 17:00 en om 21:00 zijn flessen (kv). Tussen 21:00 - 6:00 slaapt hij in zijn eigen bedje. Tussen 6:00 - 9:30 slapen we nu nog gezellig samen (tot mijn verlof over is). Langzaam aan wil ik proberen dat hij langer in zijn bedje gaat slapen, maar ik kom dan in de knoei met zijn flessen en de tijd ertussen. De fles van 9:30 gaat nu ook niet volledig leeg, omdat er 'maar' 3,5 uur tussen zit. De andere flessen gaan wel leeg.
Wat voor tips hebben jullie over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Zodat hij voldoende voeding blijft krijgen en toch steeds wat eerder in zijn eigen bedje ligt. Ideaal zal voor ons rond 19:30 zijn. Hem wakker maken voor de fles, werkt averechts. Dan slaapt hij slechter dan als we hem laten liggen. Dat is voor ons 'geen optie' meer.
Ik hoor graag jullie visie/ tips!