5 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb grote witte speelgoedkist en speelgoed kast. Waardoor ik daar alles achter deur kan proppen. Heb witte bakjes van ikea voor knutsel dingen in de speelgoedkasy

2 jaar geleden

Wij hebben curver mandjes gekocht. Nu heeft ze in de kast 1 mandje met knutsel spullen, bij haar speelgoed keukentje 1 mandje met potjes en pannen, etc. Puzzels en spellen hebben we 1 kastje in de dressoir voor kinderspullen en puzzels en 1 voor "volwassen" spellen. Zo heeft ze overal waar ze mag spelen een eigen mandje met spulletjes die ze daar kan gebruiken. Werkt voor haar perfect

2 jaar geleden

Jaaa same problemen here (inmiddels 2 kindjes)! Ik heb wat gegoogeld en kwam leuke systemen van de ikea tegen. Ik heb nu uit de Kallax serie 2 elementen aangeschaft, met bijpassende manden. Je creëert zo een speelhoek met zitruimte en opbergruimte! Deze foto had ik als inspiratie gebruikt.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Vls

Jaaa same problemen here (inmiddels 2 kindjes)! Ik heb wat gegoogeld en kwa ...
Ik zat ook te denken om met die Kallax serie een hoekje voor onze dochter te maken op haar slaapkamer. Is zo’n enkele rij met vier vakken diep genoeg om als bankje te dienen? Daar twijfelde ik nog over en dat hield me tegen om het zo te doen. Twijfel tussen Kallax en Smastad, maar Smastad wordt dan te breed voor haar kamer.

VRIEND

2 jaar geleden

Wij hebben trouwens een Kallax met 8 vakken in de woonkamer staan. Werkt perfect met die manden. We hebben mooie maanden van 3sprouts in de onderste vier vakken gezet en de bovenste vier vakken voor het grotere speelgoed en boekjes vrijgelaten. Ook staat in één van die vakken een ladekastje van curver met drie lades voor de tekenspullen, stickers en klei. Ideaal, onze dochter ruimt het nu ook steeds beter zelf op :)