57 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dunstans baby taaltje, waar betekend de huiltje van je baby: 1 . Neh
Ik he ...
En het werkt echt die Dunstan baby taal. Onze kleine vriend huilt daarom ook niet. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dunstans baby taaltje, waar betekend de huiltje van je baby: 1 . Neh
Ik he ...
Wij hebben dit ‘taaltje’ sinds vorige week ontdekt! Hadden we het maar eerder geweten!

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

En het werkt echt die Dunstan baby taal. Onze kleine vriend huilt daarom o ...
Ja ideaal! Was bij ons onserdeel van de kraamzorg.. er is een app voor die je tegen een kleine verhoeding onder de 10 euro kunt downloaden (aggankelijk van Android rond de 4 of IOS rond de 8 euro). Daarmee zijn de huiltjes ook tr beluisteren zodar je her kunt vergelijken

4 jaar geleden

Begin op je kraambed al met bekkenbodem oefeningen en til niet zwaarder als 4kg de eerste 6 weken na de bevalling! Doe je dit wel dan krijg je in je menopauze opnieuw last van je bekkenbodem!!

4 jaar geleden

Reactie op Nietje90

Begin op je kraambed al met bekkenbodem oefeningen en til niet zwaarder als ...
Dan kùn je last krijgen van je bekkenbodem. En dit is niet alleen afhankelijk van wat je na de bevalling doet maar ook wat je in de zwangerschap en de bevalling aan ‘schade’ oploopt. Uiteraard goed om oefeningen te doen en niet te zwaar te tillen maar zijn meerdere factoren op van invloed! Bezoek preventief een bekkenfysiotherapeut, die kan je op weg helpen!

4 jaar geleden

Is er nog iemand die nog geen menstruatie heeft gehad ? 29 januari ben ik bevallen. 2,5 week borstvoeding gegeven. Maar nu ben ik inmiddels bijna 8,5 week geleden bevallen en nog geen menstruatie ....

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Is er nog iemand die nog geen menstruatie heeft gehad ? 29 januari ben ik b ...
Hi, 24 januari ben ik bevallen. Ook ongeveer zo lang bv gegeven en ik ben 18 maart ongesteld geworden, een week geleden. Hoe lang heeft het geduurd voor je bloedingen stopte? Dat ging bij mij namelijk heel snel.

4 jaar geleden

12.02 bevallen geef nog steeds BV nog niet ongesteld geweest.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Is er nog iemand die nog geen menstruatie heeft gehad ? 29 januari ben ik b ...
Het zou tot 6 maand kunnen duren voordat je je menstruatie terugkrijgt als je bv geeft. Geen zorgen dus 🙂

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Is er nog iemand die nog geen menstruatie heeft gehad ? 29 januari ben ik b ...
1 januari bevallen en pas vorige week menstruatie. Duurde overigens maar 2 dagen en heb geen bv gegeven.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, 24 januari ben ik bevallen. Ook ongeveer zo lang bv gegeven en ik ben 1 ...
Dat heeft bij mij 3 weken geduurd

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, 24 januari ben ik bevallen. Ook ongeveer zo lang bv gegeven en ik ben 1 ...
20 februari bevallen, en net eerste menstruatie achter de rug. Wel maar een drietal dagen gevloeid.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Dat heeft bij mij 3 weken geduurd
Bij mij ongeveer ook, na 2 weken druppelde af en toe nog wat namelijk. Alles is dus goed genezen. Dan kan het 1,5 tot 3 maanden duren voor de menstruatie start (langer is mogelijk, maar dan wordt er eigenlijk altijd bv gegeven).

4 jaar geleden

Reactie op PookyMcDroolish

20 februari bevallen, en net eerste menstruatie achter de rug. Wel maar e ...
Dat is weinig, had je voor je zwangerschap nog minder dan drie dagen? En rare vraag misschien maar zaten er ruim twee weken tussen vloeien en menstruatie, want dit klinkt meer als nog wat verlate na vloeien namelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Dat is weinig, had je voor je zwangerschap nog minder dan drie dagen? En ra ...
Moest net bij gyne voor controle en volgens haar perfect normaal. Op de echo bevestigde ze dat één van m'n eierstokken idd al actif was, dus vloeien was het niet

4 jaar geleden

Reactie op MarloesKik

Dan kùn je last krijgen van je bekkenbodem. En dit is niet alleen afhankeli ...
Ja ik heb een zwangerschaps cursus van een bekkenfysio gedaan, super interessant en leerzaam! We kregen ook alle info mee op papier en de oefeningen kregen we op de mail of voor wie dat had in de PhysiApp ofzoiets ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Charlie

Hi, 24 januari ben ik bevallen. Ook ongeveer zo lang bv gegeven en ik ben 1 ...
Ik ben 19-02 bevallen (40 + 5) en werd rond 25 mrt voor het eerst ongesteld, mega heftig duurde ongeveer 2 weken ongeveer :( oja en ik geef bv...