34 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou kijken voor een baby Björn op mp

4 jaar geleden

Ik heb een bykay Deluxe 4 click carrier. (Is ergonomisch) echt deze draagzak is heerlijk! (En is te gebruiken tot 18 kg) Helaas nieuw is hij niet onder de €100,- te vinden. Ja allicht tweedehands. Of misschien in de aanbieding. Maar ik vind niet dat je moet bezuinigen op een goede draagzak. Het gaat tenslotte ook om je nek en rug en vooral je schouders. Onze meid gaat tijdens werk altijd erin mee. (Meestal met een grote grijns, en ze kan er prima een dutje in doen. Er zit zelfs een slaapkapje bij.) En het is letterlijk en figuurlijk vastklikken en gaan.

4 jaar geleden

Aliexpres kun je die vind voor minder dan 50 euro

4 jaar geleden

Bespaar als het kan liefst niet op een draagzak. Belangrijkste is dat de draagzak ergonomisch is en je kindje goed ondersteund wordt. En altijd naar je lichaam toe draaien. Buik tegen buik, of bij rugdrager buik tegen rug. Tweedehands zijn ze vaak nog wel voor onder de 100 euro te vinden. Tula, by Kay, Little frog bijv.

4 jaar geleden

Ik heb deze, heel blij mee! En onder de 100 euro 👌🏻

4 jaar geleden

Marktplaats! Zat goeie te vinden voor een goede prijs.

4 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/infantino-go-forward-draagzak-16396345/?MaatCode=0000&gclid=CjwKCAjw26H3BRB2EiwAy32zhbbURpo-yWdUmYth_k0Au8ukqYz72bpBragAs8fiAgd0zURrWV9HLBoCB7QQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds ik heb deze infantino draagzak op 4 manieren is je kindje te dragen. 89 euro en ergonomisch. Hij draagt echt heerlijk!

4 jaar geleden

Ik heb eventueel nog een draagdoek van by kay tekoop voor 20 euro en nog heel netjes!

4 jaar geleden

Reactie op Jolien002

Aliexpres kun je die vind voor minder dan 50 euro
Deze is niet ergonomisch! Beentjes moeten in kikkerouding zitten, met de knietjes hoger dan de heupjes. Het gedeelte in het kruis is te smal. Dit kindje hangt op zijn kruis. Het is niet goed voor de ontwikkeling van de heupen. En met het gezichtje naar voren dragen lijkt leuk, maar geeft (op deze leeftijd) veel te veel prikkels. Kortom: laat je niet misleiden door 'ergonomisch' in de naam van een product.

4 jaar geleden

Ergo baby! Heel tevreden van. Begint al vanaf onder de €100, en loopt zo verder op.

4 jaar geleden

Ik gebruik de manduca, op marktplaats gekocht voor 50 euro. Mijn dochter zit daar in kikkerhouding en je kunt de banden verstellen waardoor het op heuphoogte steun kan vinden ipv op je rug. Ondanks de bekkeninstabiliteit die ik heb overgehouden aan de zwangerschap kan ik hierdoor makkelijk dragen zonder pijn, omdat mijn onderrug wordt ontlast. Verder werkt het met kliksysteem, zodat ik de draagzak snel om en af heb. Er zit ook nog een aparte baby inzet in met een soort kapje over het hoofdje die je vast kunt maken , zodat ik haar niet extra hoef vast te houden als ik buk. Dus erg makkelijk met het huishouden doen. En groot voordeel: ze vindt het zo fijn dat ze binnen 5 minuten slaapt als ze erin zit!

4 jaar geleden

Ik heb hier een tula, die zijn wel duurder dan 100 euro maar als je een beetje de aanbiedingen in de gaten houdt kan je rond de 90-120 euro een draagzak scoren. Bij tula.eu zijn ze ook vaak in de sale, het is gewoon op het juiste moment toeslaan 🤭. En ze zijn super handig in gebruik en wat ze hier zeggen je kunt hem meestal voor een mooi prijsje door verkopen.

4 jaar geleden

Wij hadden de manduca maar die moesten m'n man en ik telkens weer helemaal opnieuw afstellen als de ene m gedragen had. Vonden we heel irritant. Ik hoor goede verhalen over de tula! Wij hebben nu de marsupi (met klittenband, ideaal) maar die zal voor grotere kinderen te zwaar worden. Je kunt ook op marktplaats kijken! Soms nog nieuw maar wel een stuk goedkoper.

4 jaar geleden

Reactie op Naamloosaccount

Ik zou kijken voor een baby Björn op mp
Hierbij zitten de beentjes niet in kikkerhouding toch? Niet ergonomisch en daardoor ook zwaar!

4 jaar geleden

Reactie op Malou Carine

Hierbij zitten de beentjes niet in kikkerhouding toch? Niet ergonomisch en ...
Mijn kinderfysiotherapeut raadt babybjorn ook echt af..

4 jaar geleden

Reactie op Malou Carine

Hierbij zitten de beentjes niet in kikkerhouding toch? Niet ergonomisch en ...
Jazeker wel die moet je zo knopen ☺️

4 jaar geleden

Reactie op maaike-vs

Jazeker wel die moet je zo knopen ☺️
Ik bedoel de draagdoek

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke 3in1 via marktplaats voor 40 euro gekocht. Zijn er heel blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb er ook een van tula, echt heel blij mee. Zeker een aanrader. Zou dan dus inderdaad de aanbiedingen of marktplaats in de gaten houden. Die van ons was nieuw 179 euro, maar kunnen we ook super lang gebruiken dus voor ons het ook echt wel waard.

4 jaar geleden

Reactie op Malou Carine

Wij hadden de manduca maar die moesten m'n man en ik telkens weer helemaal ...
Haha ja dat probleem hadden wij ook door lengteverschil. Daarom een tweede bijgekocht voor hem