16 Reacties

4 jaar geleden

Van de prenatal echte aanrader !

4 jaar geleden

Deze vind ik zelf heel leuk 😍

4 jaar geleden

Wij hebben deze, heel tevreden over en de kleine heeft er veel plezier mee. Hij is van het merk Pericles.

4 jaar geleden

Ik heb voornamelijk naar een spiegel gekeken en felle kleuren. Ook gekeken op internet, want in de winkels zijn ze over het algemeen duurder. Eentje gevonden op Amazon.nl die hij nog lang kan gebruiken. De vogel bovenop kan eraf en kan hij later als hij ouder is ook nog gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik heb voornamelijk naar een spiegel gekeken en felle kleuren. Ook gekeken ...
Oja en of de onderkant te wassen is.. Was ook een eis voor mij

4 jaar geleden

Ik heb die van Done by Deer. Ook heel leuk. Kun je in de box leggen en uiteraard op de grond. De speeltjes zijn in hoogte verstelbaar. Er zitten twee spiegeltjes in de gym, erg leuk.

4 jaar geleden

En ik heb destijds bewust gezocht naar rustige kleuren.

4 jaar geleden

Wij hebben deze babygym van yookidoo.. deze kan je ook later in zit modus zetten zodat ze zittend er ook nog gebruik van kunnen maken.. En je hebt een kussentje erbij dat ze ook op de buik kunnen. Dus je hebt 3 standen erop zitten.. worden 3 speeltjes bij geleverd.. spiegeltje en kussentje. Je kan er zelf nog speeltjes bij bestellen =) geloof dat het kleed niet gewassen kan worden.. Maar heb altijd hydrofiele luier onder zen koppie .. Hij groeit zo hard dat die waarsch straks er niet meer op kan liggen haha

4 jaar geleden

Wij hebben die van Skip hop. Heel tevreden over.

4 jaar geleden

Deze is van Tiny love. Zitten leuke speeldjes aan met muziekje en een lichtje.

4 jaar geleden

Wat ik zelf hier heel handig vind voor het rollen zijn zwembadtegels. Want van de meeste kleedjes rolt hij af en is ook handig voor buiten😊 daar zet ik dan ook meestal onze babygym op. Wij hebben ze van de Aldi👍🏼

4 jaar geleden

Wij hebben deze 😊

4 jaar geleden

Ook iets voor baby's die niet of heel kort maar op hun rug kunnen ivm reflux?

4 jaar geleden

Reactie op DorienFlorijn

Wij hebben die van Skip hop. Heel tevreden over.
Same!

4 jaar geleden

Wij hebben de 'Toddlekind speelmat Nordic Pebble' met daar op het 'Tiny Love speeltapijt Meadow Days Dynamic Gymini'. Mijn dochter speelt er heel graag op, is hygiënisch doordat de speelmat van Toddlekind makkelijk kan gereinigd worden (mijn dochter had ook last van reflux). En ik vind het mooi staan in onze woonkamer 😁.