8 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben een oprolbaar rek tussen de keuken en woonkamer zodat als ik koken ben, hij niet naar de woonkamer kan waar ik geen zicht op hem heb. De oprolbare vraagt altijd twee handelingen. Bij de trap hebben we een klemrek die maar een handeling nodig heeft, stuk makkelijker als je je kleintje op je arm hebt.

3 jaar geleden

Wij hebben een harmonicarek van Baby Dan. Werkt goed, wel prijzig. Wij hebben m bovenaan de trap en wilden daar wel een stevige.

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben beneden ook een rolhekje, maar hijs naast babyproof ook mamaproef, zit er regelmatig mee te stoeien 🤦

3 jaar geleden

Ik ben kraamverzorgster en kom ze regelmatig tegen... Ze zijn best vervelend die oprolbare.. altijd ruzie mee

3 jaar geleden

Ik heb oprolbare naar zolder, want die gebruik je niet zoveel, en een “gewone” naar naar beneden.

3 jaar geleden

Babydan Harmonica hekje! Alleen wel echt de tijd nemen voor montage, als hij iets scheef hangt sluit hij Niet helemaal lekker.. maar scheelt hoop ruimte in de gang met open doen 😉

3 jaar geleden

Dank voor de reacties! Inmiddels ook een test van de Consumentenbond bekeken: rokhekjes worden afgeraden als echte traphekjes (minder stevig, kan omhoog getrokken worden, duurder, niet gebruiksvriendelijk met 1 hand). Dus voor bovenaan de trap iig een klemhek, en voor beneden aan de trap en andere ruimtes gaan we ons nog even beraden.