48 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Danio

Onze zoon (14wk) had er ook een hekel aan. Elke dag een paar keer een minuu ...
Ik blijf ook oefenen maar of ze gaat me aan zitten kijken denk je nou echt dat ik wat ga doen of ze krijst de boel bij elkaar. Al moet ik zeggen het gaat wel beter dan in het begin

4 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Hier een dochtertje van 13 weken en die doet dat ook, ziet er zo leuk uit h ...
Jaa geweldig vind ik het. Bij mij rolt hij al van beide kanten! Gaat me echt te snel馃槺

4 jaar geleden

Ons manneke vind er ook geen drol aan. Wel om op ons te liggen om te slapen of te loeren maar niet om oefeningen te doen. Met luier verschonen leg ik m vaak op zijn buik, heb pants, en dan laat ie telkens weer zien dat hij het kan. Hij kan zichzelf ook al iets omhoog werken richting zit maar om rollen ho maar. Het zal vast allemaal wel goed komen denk ik zo. Ik heb nog nooit een lichamelijk gezond volwassene gezien met een hangend hoofd馃き

4 jaar geleden

Fijn dat het al beter gaat, aan de foto te zien. Hier is tummy-time niet zo'n probleem qua nekje, dat houdt hij goed omhoog, maar mijn zoontje legt altijd 茅茅n arm naar achter. Dat lijkt me ook niet de bedoeling, want als hij dan omrolt, zou hij het breken. Omrollen doet hij, maar ik laat hem dus nooit alleen tijdens tummy-time en lag het armpje continu weer naar voren. Met de beentjes spartelen doet hij ook! Inderdaad alsof hij vooruit wilt. Leuk om te lezen allemaal, hoe dit bij jullie gaat!

4 jaar geleden

Nooit aan gedaan!

4 jaar geleden

Blijf het lekker proberen! Eventueel bij iedere nieuwe luier. Ik heb een zwart - wit aankleedkussenhoes (zie foto) en dat vind ze reuze interessant, gezien de contrast die ze goed ziet. Misschien is dat een idee? En ieder kind ontwikkeld zich anders! Als ik kijk naar mijn neefjes en nichtjes verschillen ze allemaal zo. Laat je niet gek maken door CB, die volgen zo hun regeltjes en boekjes, luister altijd naar je moedergevoel! Moedergevoel = het beste 馃槉

4 jaar geleden

Inmiddels een maand verder. Onze kleine meid (18 weken alweer) houd nog steeds niet van tunmytime. Het is met nog wat hulp dat ze dan op haar buik kan liggen en dan haar speelgoed kan grijpen (rammelaar of knuffeldoekje) en dan is ze het zat. (Met uiteraard op een gillen) Het enige wat soms helpt is een IPad met kinderliedjes voor dr neus (op haar buik) dan zijn er 3 minuten vol te houden. Sinds kort draait ze wel op haar zij. (En terug op rug) Maar nog niet door naar buik. Geduld is een schone zaak.

4 jaar geleden

Geloof mij, doorzetten 馃槄 was hier precies zo, onze zoon is nu 18 weken, wat sinds een poosje aardig goed moet ik zeggen, vol blijven houden