8 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

In de ochtend als tussendoortje fruit inderdaad en in de middag laat ik hem kiezen tussen koekjes of kroepoek (papa is deels Indonesisch en onze zoon is er dol op). Een zachte wafel gaat er ook graag in.

VRIEND

2 jaar geleden

Nee inderdaad fruit en cracker of koekje.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is dol op gedroogd fruit zoals rozijntjes, appel, cranberry's en aardbei. Vers lust hij dan weer alleen banaan. Verder krijgt hij vaak noten en fruit reepjes, graanreepjes, plakje ontbijtkoek, een mini eierkoek, een mini krentenbol, appelmoes, liga, plakje bananenbrood en heel soms als beloning een echt koekje of een dropje. Daarnaast altijd tussendoor een smoothie omdat mijn zoontje geen beste eter is en zo toch zijn vitamientjes binnen krijgt.

2 jaar geleden

Fruit, rozijntjes, cracottes, koekjes van Organix, soepstengels, snoeptomaatjes of snoepkomkommers. En zijn peettante verwend ons zoontje soms met visvingers haha.

2 jaar geleden

Hij krijgt fruit en daarnaast rozijntjes, een cracker of een rijstwafel. Af en toe krijgt hij ook een koekje, krentenbol, speculaas etc. Bij opa en oma krijgt hij standaard een koekje, krentenbol of iets anders lekkers.

VRIEND

2 jaar geleden

Rauwe wortel, paprika, komkommer, gehalveerde cherrytomaten. We doen weleens gepofte spelt bij de kwark, vindt mijn dochter ook lekker om los te snoepen. Dus dan doen we een bakje gepofte spelt met rozijntjes. Of een mix met pompoenpitten en kleine stukjes nootjes. Nootjes moeten wel klein gemaakt zijn ivm verstikkinggevaar. In de middag doen we thee met een minikoekje. Gevolgd door nog wat fruit.

2 jaar geleden

Knijpfruit, soepstengel, rozijntjes, koekjes zoals stroopwafel, liga koekjes, en heel soms een zakje chips

2 jaar geleden

Fruit, cracker, komkommer, wortel, eierkoek