6 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon kijkt 's ochtends meestal even na zijn ontbijt.. even rustig opstarten samen en als ik ga koken. Maar moet wel zeggen dat hij ondertussen ook wel veel speelt. Dus hij zit niet voor de tv geplakt. Wij hebben babyTV, maar hij kijkt ook wel YouTube: Bambam, juf Roos, Teletubbies. Soms vraag ik me af of het te veel is, maar we zijn elke dag samen thuis.. en het ontspant hem op sommige momenten en mij ook. En jouw kindje?

2 jaar geleden

Op dagen dat hij de hele dag thuis is vaak 2x 20 minuten. Nu kijkt hij elke avond het Sinterklaasjournaal. Normaal Peppa of paw patrol.

2 jaar geleden

Hier momenteel best veel, heb een baby die veel zorg nodig heeft en maak het mezelf dan maar gemakkelijk. Wel speelt hij ondertussen met andere dingen en is dus niet heel erg met tv bezig

2 jaar geleden

Tv kijken vind hij niet interessant. Dan is hij teveel afgeleid. Maar hij kijkt wel YouTube op m'n laptop. Dan zet ik hem in z'n kinderstoel. Vaak na het ontbijt. En tijdens het koken.

2 jaar geleden

Hier kijkt me dochter YouTube Kids, ze vind dit echt geweldig en kijkt naar alles wel graag eigenlijk. Maar haar favoriet is wel bing.

2 jaar geleden

Mijn dochter kijkt op de ipad youtube kids. Kiest zelf uit wat ze leuk vindt. In de ochtend en avond en met langere autoritten soms ook heel fijn hahaha