24 Reacties

4 jaar geleden

Lias, heel mooi!! Met deze naam heeft hij later ook geen lastige situaties hoe het geschreven of uitgesproken moet worden.

4 jaar geleden

Lias. Het is al een niet allerdaagse naam en hij zal op latere leeftijd ook niet zn naam 100x moeten spellen en/of herhalen☺️

4 jaar geleden

Lias. Inderdaad duidelijk, kort en krachtig

4 jaar geleden

Ik vind Lias het leukst, nét een beetje stoerder en Hollandser dan Lyés. Maar het zijn beide mooie namen en uiteindelijk is het toch heel persoonlijk. Succes met de keuze!

4 jaar geleden

Lias zou ik doen missschien de s een z maken wij zijn ook zwanger van een boy en da word een Lukaz

4 jaar geleden

Ik zou ook Lias doen. Met lyes zal het misschien de vraag worden hoe je het uitspreekt. En hoe je het schrijft..

4 jaar geleden

Lias

4 jaar geleden

Lias

4 jaar geleden

Ik zou gaan voor lyés, mijn oudste heeft ook een bijzondere naam en onze nieuwe dochter krijgt een Ierse naam Saoirse. Ja er zijn maar weinig mensen die het in 1 keer goed spellen of uitspreken, maar ze hebben wel een naam die niet iedereen heeft.

4 jaar geleden

Lias 😊

4 jaar geleden

Lias👶

4 jaar geleden

Ia net hoe je wilt hoe men t uitspreekt lias wordt naar mijn idee als lieas uitgesproken dus letterlijk hoe het er staat. Lyés deze naam zou eerder als liés worden uitgesproken.

4 jaar geleden

Vind ze allebei mooi. Maar ik denk altijd van probeer het in de supermarkt te roepen, net alsof je je kind roept, dat roept dan een gevoel bij jezelf op van ja he mooie naam heb Mn kind toch ☺️

4 jaar geleden

Ik heb even overlegd met Mn man, want wij aarzelen over onze gekozen naam naarmate het dichterbij komt, je moet er wel tegen bestand zijn als je zoiets op een forum gaat plaatsen en er reacties op komen. We hebben geen andere naam dus dit is het enige en was voor ons al bekend voor het bestaan van onze zoon. En het is 🥁 Buizerd.......

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Ik heb even overlegd met Mn man, want wij aarzelen over onze gekozen naam n ...
En nu wil je meningen van mensen op het forum?

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

En nu wil je meningen van mensen op het forum?
Is dat niet duidelijk?

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Ik heb even overlegd met Mn man, want wij aarzelen over onze gekozen naam n ...
Wat word de naam? Buizerd ?

4 jaar geleden

Reactie op Thee

Is dat niet duidelijk?
Nee sorry dat kon ik niet met zekerheid uit je bericht halen. Ik vind het echt een vreemde naam. Hoe kom je er op? Ergens gehoord? Maar ik ben sowieso geen voorstander van aparte namen. Doe mij maar Piet of Jan (bijvoorbeeld) dan hoef je je naam ook nooit te spellen of uit te leggen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Nee sorry dat kon ik niet met zekerheid uit je bericht halen. Ik vind het e ...
Ach ja roos, jasmijn, madelief, vlinder, merel... storm... komt allemaal recht uit de natuur dus ja kan buizerd ook hè? Of bij, mier, paard, bolster, stam.. sommige namen vind ik in elk geval bijzonder klinken, maar wie weet worden ze later wel ‘normaal’ ik heb nog nooit met Storm in de klas gezeten, maar voor nu is het wel een gewone naam...

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Nee sorry dat kon ik niet met zekerheid uit je bericht halen. Ik vind het e ...
We wonen in de natuur dus vandaar dat we op deze naam zijn gekomen. Het klinkt stoer en krachtig voor nu idd maar wat doet het in de toekomst. Zal het snel afgekort worden naar Buis? Want dat vinden we allebei niet leuk/mooi. En Piet zit in zn doopnaam ☺️