6 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Toevallig vorige week dat dit een avond voorkwam en vier dagen later gebeurde het mijzelf. Ik vermoed dat het iets is dat met de buikgriep te maken heeft. In april heeft mijn zoon zwaar de buikgriep gehad maar het heerst nog steeds bij de kinderopvang. Gaat jouw dochter ook naar de kinderopvang?

3 jaar geleden

Ja ze gaat ook naar de opvang. En dat kotsen is ook elke keer 's nachts

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Ja ze gaat ook naar de opvang. En dat kotsen is ook elke keer 's nachts
Vervelend dat het al meerdere nachten zo gaat. Bij ons nu 1x voor gekomen maar dan wel 3x in de avond overgeven. Iets anders sinds kort qua kruiden of zuivel of iets dergelijks waar zij misschien gevoelig voor is?

3 jaar geleden

Reactie op JackH

Toevallig vorige week dat dit een avond voorkwam en vier dagen later gebeur ...
Bij ons precies zo! Ik lag al in bed en toen m’n man naar bed kwam en bij ons dochtertje ging kijken had ze overgegeven. Niks van gemerkt via de babyfoon en ze sliep gewoon door. Bij het wakker maken gaf ze nog een keer over maar daarna niet meer. Ze gaf niet aan ergens last van te hebben. Paar dagen later voelde ik me niet lekker en moest ik overgeven. Met 1.5e dag was het over. Nog een paar dagen later was mijn moeder ziek. Hetzelfde. En nog een paar dagen later mijn man, maar een halve dag. Heel vreemd, maar er ging dus duidelijk iets in de lucht.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Bij ons precies zo! Ik lag al in bed en toen m’n man naar bed kwam en bij o ...
Boh! Dan zijn jullie allemaal de pineut geweest! Dat het snel weer uit de lucht mag raken

3 jaar geleden

Reactie op EvB

Bij ons precies zo! Ik lag al in bed en toen m’n man naar bed kwam en bij o ...
@evb dat had ik ook een keer. Ook precies hetzelfde. Maar het was ook dat alleen zij er last van heeft