39 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt het beste eens Aquarius proberen is een tip die ik heb gehad van de dokter heb hetzelfde probleem ... suc6 :)

5 jaar geleden

Keertje bellen met je verloskundige. Ik heb een pak lange vingers langs mijn bed die eet ik 2 voor ik op sta en daarna pak ik een gembertablet tegen de misselijkheid. Voor ergere dagen heb je ook medicijnen je zal toch wat eten binnen moeten houden maar je wilt natuurlijk zo min mogelijk medicatie slikken voor de kleine. Wanneer je verloskundige niks uitschrijft kun je nog altijd naar de huisarts.

5 jaar geleden

ORS kun je gebruiken tegenuitdroging. Zover ik overal kan lezen mag je dut veilig gebruiken tijdens je zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op Smiley2019

Je kunt het beste eens Aquarius proberen is een tip die ik heb gehad van de ...
Bedoel je gewoon die Flesjes drinken?

5 jaar geleden

Gember en vanille vla helpen onwijs goed tegen misselijkheid.

5 jaar geleden

Acupuntuur kun je ook proberen. Zij kunnen bepaalde punten prikken. En is geheel natuurlijk en dus niet schadelijk voor je baby.

5 jaar geleden

Als je echt al dagen niks binnenhoud en dan nog dit weer zou ik toch echt contact met dokter opnemen 😘😘

5 jaar geleden

Vk bellen en medicijnen vragen. Ook kan de Vk je urine checken ivm uitdroging. Ik heb ook medicatie, is allemaal veilig te gebruiken tijdens zwangerschap!

5 jaar geleden

Ik heb dit niet in zo'n erge mate en vooral 's avonds... Ik hou dan ook niks meer binnen... Ik drink dan een glaasje cola en dat lijkt te werken tot nu toe... En idd droge crackers of een kaakje werken bij mij ook goed hoop dat je er snel vanaf bent xxx

5 jaar geleden

Ik zou sowieso de vk even bellen, ik heb het ook heel erg ik drink alleen maar ijs thee green met kleine slokjes en waterijsjes op het moment en ik heb voor vandaag ook boulion soepje gekocht. Ik hou alleen al vocht vast dat heb ik normaal ook maar lijkt nu echt erger.

5 jaar geleden

Ik heb dat vorig jaar gehad, een hg zwangerschap, uitgedroogd en aan het infuis dagen lamg, trek optikjd aan de bel als je niets binnen houdt, zeker met dit weer! Nu weer zwanger en direct met medicatie begonnen, het gaat goed tot nu toe. Maar echt, trek aan de bel bij de arts. Alle goed bedoelde middeltjes helpen helaas niet als t hg is.

5 jaar geleden

Eens met Nina, ORS 👌🏻

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb dit niet in zo'n erge mate en vooral 's avonds... Ik hou dan ook nik ...
Ik zou alleen eerder jus du range nemen of andere sap is altijd beter dan cola. Als je te veel cola drinkt dat blijkt slecht te zijn voor veel zaken onder andere botten en tanden... vooral.tijdens de zwangerschap gaat het meestal i3tsje achteruit met tandvlees etc wat gevoeliger en zo. Dus betere verzorging vraagt het. Even paar tips.

5 jaar geleden

Ja weet ik... Ik drink ook niet meer dan een half glas en alleen als ik echt echt heel misselijk ben maar heb nu ook ontdekt idd dat een sapje (appel of sinasappel) idd ook prima werkt voor me😉

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja weet ik... Ik drink ook niet meer dan een half glas en alleen als ik ech ...
Goed om te lezen🙂!

5 jaar geleden

Ben het echt eens met Silly. Trek aan de bel, want zoals je het beschrijft is jouw mate van misselijkheid/overgeven wel erg heftig. Dan heb je waarschijnlijk echt medicatie nodig meid. Veel sterkte ermee hoor!

5 jaar geleden

Ik ben gisteren naar mij huisarts geweest. En ik heb gember tabletten gekregen. Ik voel me nog niet 100% maar wel beter. Ik merk dat ik zo futloos ben en totaal geen kracht heb. Super vervelend ook op mij werk.. maar ik heb er alles voor over.

5 jaar geleden

Helaas te vroeg gejuicht pillen werken niet ..

5 jaar geleden

Ik zou voor miclozine vragen. Werkt heel goed!

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde 6 weken zwanger houd niks binnen elke slok komt er uit , gisteren vanuit t ziekenhuis zetpillen gekregen tegen de misselijkheid werkt wel iets daardoor een beker thee kunnen drinken en een cracker kunnen eten.