5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn 2 jarige kan de ene keer beter blijven zitten dan de andere keer. Hoe meer mensen er aan tafel zitten hoe leuker jace het vind. Ik kies meestal iets uit waarvan ik zeker weet dat hij het lust 🤣 we gaan naar verschillende restaurants.. de lopende buffetten slaan we over.. dat is te veel heen en weer geloop voor jace om relaxt te blijven zitten 😬 maar in het algemeen zoeken we wel de wat kindvriendelijke restaurants uit ... we gaan niet naar een 5* tent🙈

2 jaar geleden

Wat ik vooral relaxt vind is een restaurant/terras met speeltuin erbij. Die heb je bij ons in de buurt (in de bossen) best veel. Dan kunnen wij relaxt zitten, ons zoontje spelen. En tijdens het eten hoeft hij dan alleen even aan tafel te zitten. Of anders het pannenkoeken huis haha. Een luxe restaurant doen we niet met hem, dan ga ik liever alleen met m’n partner 😉

VRIEND

2 jaar geleden

Toevalig vandaag mee bezig geweest. Zelfde probleem hier. Wij gaan wellicht naar een restaurant waar een speelgedeelte bij is. Dan kan ze even aan tafel en daarna even spelen. Ook fijn om met andere mensen te gaan zodat papa of mama niet steeds alleen aan tafel zit als het kindje speelt met 1 van de ouders.

2 jaar geleden

Wij vinden dat onze dochter een half uur aan tafel ‘moet’ blijven zitten en vaak red ze het met speelgoed en/of kleuren toch zeker 45 minuten 😄 dus we eten alleen een hoofdgerecht en dan gaan we weer, uitgebreid eten komt wel als ze ouder is! Of idd een restaurant met speeltuin, is helemaal ideaal! Onze dochter is niet een hele goede eter ‘s avonds dus we bestelen zelf iets waar ze van kan mee eten.

2 jaar geleden

Hier was wokken bij de Chinees een succes! En voornamelijk patatjes, frikandellen, knakworst en bami gegeten. IJs daarna wou ze niet 😂 want ze zat daarna vol. En we hadden eerst eten voor haar gehaald en daarna zelf om en om eten halen. Ik had er echt een hard hoofd in maar ik was verbaasd hoe super goed het ging