Hoi dames,
De 29ste heb ik 1 dag voor nod een test gedaan, iets in mij zei loop naar de Kruidvat en ga een test halen. Deze was met middag urine binnen 2 minuten positief. De volgende ochtend op mijn nod dus nogmaals getest met ochtend urine, hier was minimaal iets op te zien. Nu een dag later nog niet ongesteld, nogmaals een test gedaan, deze weer niet met mijn ochtend urine. Want heb wel wat vage klachten - menstruatie achtige krampen - best veel afscheiding - hoofdpijn - vermoeid enz. Nu was deze weer licht positief.
Zijn er meer dames die dit hadden en uiteindelijk toch wel echt een knaltest in hun handen hadden?
Hey,
Ja hoor, ik heb ook zoiets gehad. Heel verwarrend en ik dacht het zwangerschap hormoon wordt misschien al minder dus misschien wordt dit een miskraam. Maar inmiddels heb ik een kerngezond meisje van 2.5 jaar ❤
Hey,
Ja hoor, ik heb ook zoiets gehad. Heel verwarrend en ik dacht het zwa ...
Ja dit is wat ik dus ook al dacht. Heel verwarrend is het. Ik wacht nog een paar dagen af of mijn menstruatie niet doorzet en dan waag ik nog een testje.
Ik wist het niet eens ik kreeg schimmelinfectie down there en opeens kramp in me buik dat ik bijna moest spuugen savonds mijn man die zei 2x daarlijk ben je zwanger ik geloofde hem niet ben ik dag later test gaan doen in de middag en het liep gelijk op 2 dikke strepen voordat ik de test ging doen zei ik nog tegen mezelf ag het is vast niet zo maar dan weet ik waar ik aan toe ben haha nu ongeveer 5 weken en 2 dagen zwanger eerste echo op 7 oktober