43 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Shizzledizzle

Mijn zoontje heeft gisteren met 3 maanden zijn 2e vaccinatie gehad. Bij de ...
Onze dochter heeft dinsdag haar 3mnd vaccinatie gehad. Gilde ook alles bij elkaar, terwijl ze normaal echt nooit huilt. Heeft alleen die dag koorts gehad! Onze dochter heeft heel de dag wakker in bed/box gelegen, niet willen slapen, alleen bij mij op de borst.

4 jaar geleden

Onze dochter heeft afgelopen maandagmorgen haar 3 mnd vaccinatie gehad. Ag gosh hoeveel afleiding je ook probeert te geven, het was gillen! Vind het ook best triest dat ze die vaccinatie niet kunnen combineren dat ze maar één prik hoeft ipv 1 in elk been. Ze was zodra ze kalm en aangekleed was in haar draagzak zo vertrokken. Maar eenmaal thuis begon het dreinen. Continue wou ze dr speen. Wou absoluut niet spelen in haar box. (Die vind ze meestal helemaal geweldig met haar speelkleed) Toen in haar wipkip (wipstoel) daar viel ze van in slaap met zo nu en dan een zacht huiltje. Tegen de na middag aan merkte ik wel wat verhoging. (Licht rode wangetjes) en savonds net voordat we zelf gingen slapen. Kreeg ze haar vrolijke lach en praatjes weer terug. En dag erna was ze weer zichzelf. (Ja ook haar box vond ze weer leuk)