7 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft ook wel twee dagen ‘last’ van de vaccinatie. Met name verhoging en hangerig. Ik geef hem paracetamol en knuffel hem meer. Ook merk ik dat hij dan minder wil spelen en meer slapen. Hem bij mij dragen in een draagzak helpt dan ook.

4 jaar geleden

In bad of samen douchen, de plek masseren waar het prikjes zijn gegeven werkte bij onze dochter heel goed toen zij haar eerste prikjes kreeg😊

4 jaar geleden

Gaf hem paracetamol en veel extra knuffelen ipv spelen, vroeg op bed, dat hielp hier ☺️

4 jaar geleden

Mijn kleine meid heeft ook gister haar 2de vaccinatie gehad. Ze was vandaag de heledag hangerig en 38.4 verhoging. Ik heb maar niks gepland deze dagen en knuffel extra veel met haar. Zelf ben ik niet zo een fan van paracetamol, ik probeer dat bij haar dus ook zo min mogelijk te geven. Maar misschien wel een idee voor de mensen die hier minder moeilijk mee zijn. Hopelijk morgen weer een betere dag!

4 jaar geleden

Mijn zoon heeft ze gisteren gehad en heeft af en aan koorts. Het schommelt tussen de 38,9 en 37,2. Als z'n koorts boven de 38,5 komt geef ik hem wel een zetpil, daar knapt hij ook echt van op. Verder veel knuffelen en hopen dat het snel voorbij is.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook altijd last van zn prikjes. Geen koorts maar wel ietsje verhoogd en altijd heel zielig (huilen, hangerig). Ik geef hem paracetemol en draag hem in de draagzak

4 jaar geleden

Ik geef ook paracetamol en ga eens wandelen met hem. Daar wordt hij rustig van. En inderdaad veel knuffelen natuurlijk ❤️