6 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Gek is het he? Ik vond het best een moeilijk idee dat ik n soort van miskraam in een zwangerschap had, met de nodige bloedingen. Ben nu 12 weken zwanger en net een combinatie test moeten doen omdat de nipt niet mag. Hebben het via het ziekenhuis gedaan. Het is ook gewoon een bloedtest en een echo waar ze de nekplooi meten..

5 jaar geleden

Omdat ik eerder een miskraam heb gehad vond ik dit ook weer erg moeilijk. Het is een zeer spannende zwangerschap met de nodige bloedverlies. Het heeft vooral veel invloed op de onbezorgde tijd (die hebben we niet echt tot nu toe). Veel sterkte toegewenst en hou vertrouwen dat het met deze vast goed mag komen! Lekker vaak echo’s doen!

5 jaar geleden

Reactie op ellenc

Hoi! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Gek is het he? Ik vond het best een moeil ...
Wij hebben afgelopen woensdag de combinatietest laten doen. Ook al werkte de baby totaal niet mee en de neklpooi eigenlijk niet goed te meten was kwam er verder met de echo geen bijzonderheden uit. Nu nog wachten op de bloeduitslagen. Bij ons was met 10 weken ook niks meer te zien van de vanishing twin, dus dat heeft het lichaam fijn opgelost. Maar de onbezorgdheid was/is wel weg..

5 jaar geleden

Wij hebben afgelopen woensdag de combinatietest laten doen. Ook al werkte d ...
Herkenbaar!! Afwachten he!!!! Pffff zo lastig. Fijn dat de nekplooimeting goed was. Wij moeten de bloeduitslag ook krijgen. Enig idee hoelang dat kan duren?

5 jaar geleden

Reactie op ellenc

Herkenbaar!! Afwachten he!!!! Pffff zo lastig. Fijn dat de nekplooimeting g ...
Ik heb echt geen idee.. heb t eigenlijk ook niet gevraagd. Maar denk n week aangezien mocht er iets mis zijn er voor de 14e week weer actie ondernomen kan worden

5 jaar geleden

Ik heb echt geen idee.. heb t eigenlijk ook niet gevraagd. Maar denk n week ...
Ja, indd. Wij binnen anderhalve week gekregen (gisteravond met de post). Was goed gelukkig. Succes met alle zorgen!!! En hopelijk snel iets meer genieten