14 Reacties
vor 3 Jahren
Hi, vervelend zeg! Van wat ik weet heerst er op dit moment een heel vervelende buikgriep. Inderdaad spugen en diarree. Mijn dochter heeft er in lichte mate last van gehad afgelopen week. Ik hoor echt iedereen om mij heen die zieke kinderen hebben of zelf ook ziek zijn geworden (spugen).
Altijd goed om het in de gaten te houden maar w.s. dus een buikgriep.. succes en sterkte ermee!
vor 3 Jahren
Hoi ja hoor hier ook gehad voor een maand terug. De koorts kwam 1 dag later die varieerde van 40.2 tot 35.6. Maar het kan met de kinderen ook rustig alleen een paar keer overgeven zijn en klaar. Ik geef dan alleen lauwwarme dranken (geen koud!)en lange vingers en geroosterd brood(droog voedsel) met wat geprakte banaan. De volgende dag pak ik dan pas weer het normale eten op als het goed gaat met de ontlasting en het eten binnen houden. Jij eet zelf waarschijnlijk ook geen gewoon eten met buikgriep😉
vor 3 Jahren
Yup wij ook vorige week. Werd inene wakker uit haar middagslaapje, hele bed onder terwijl er sochtends niks was. 24u kwam alles er uit, zelfs slokje water en daarna was 't over. En tussendoor verder ook niet ziek, gewoon vrolijk aan 't rondlopen, heel gek. Wij dachten toch ook buikgriepje of voedselinfectie.
VRIEND
vor 3 Jahren
Reactie op mutsiej1987
Hoi ja hoor hier ook gehad voor een maand terug. De koorts kwam 1 dag later ...
Koorts is hier gelukkig nog niet, maar wie weet komt dat morgen, net zoals bij jouw kind is gegaan. Heb hem nu ook niet meer dan wat water en soepstengels gegeven. Dankjewel voor de tips!
VRIEND
vor 3 Jahren
Reactie op Caatje013
Kan natuurlijk een buikgriep zijn. Of iets met voedsel? Ik heb dit vroeger ...
Wat vervelend van die olijfolie, tot nu toe nog geen reden gezien voor een overgevoeligheid voor eten bij hem. Maar altijd goed om in mijn achterhoofd te houden, dankjewel!
VRIEND
vor 3 Jahren
Reactie op UBEK
Mocht het geen ziekte zijn, kan ook als allergische reactie maagdarm proble ...
Wat vervelend voor hem! Ik heb opgeschreven wat onze zoon de afgelopen 24 uur gegeten heeft, mocht het nog eens voorkomen en het dan toch geen buikgriep is, kan ik vergelijken of er overeenkomsten zijn qua eten dat hij gehad heeft.